Hallo
ik heb sinds 2 weken mn nieuwe systeem
specs :
intel core2 duo 6420
Abit FP-IN9
GF 8800GTS
Geil 2 Gb ddr800 cl4
Tagan easycon 530 watt
creative audigy
Het probleem is
9 vd 10 keer als ik hem opstart blijft mn beeld zwart en doet hij helemaal niks , de hardeschijven doen niks maar alle fans draaien wel en de lampjes op mn moederbord
Gisteren avond om 9 uur begonnen om het systeem helemaal uit elkaar te halen
half 10 lag alles uit elkaar en heb ik het moederbord + processor , videokaart en geheugen op mn tavel gelegd en aangesloten
Het beeld bleef zwart en er gebeurde nogsteeds niks
eerst dacht ik dat de processor kapot was maar die heb ik bij de lokale computerboer laten testen in een ander systeem , en deed het perfect
de rest van de componenten heb ik ook allemaal getest behalve mn moederbord omdat ik daar geen alternatief voor heb
Nu doet ie dus wel en orthos draait perfect dus hij is niet instabiel e.d
De airflow zit ook wel goed d.m.v 6 exemplaren van Skythe 12Cm
de bios heb ik 10000 keer gereset en de batterij heb ik er ook een aantal keer uit gehaald
Weet iemand wat ik hiermee moet??
ik heb sinds 2 weken mn nieuwe systeem
specs :
intel core2 duo 6420
Abit FP-IN9
GF 8800GTS
Geil 2 Gb ddr800 cl4
Tagan easycon 530 watt
creative audigy
Het probleem is
9 vd 10 keer als ik hem opstart blijft mn beeld zwart en doet hij helemaal niks , de hardeschijven doen niks maar alle fans draaien wel en de lampjes op mn moederbord
Gisteren avond om 9 uur begonnen om het systeem helemaal uit elkaar te halen
half 10 lag alles uit elkaar en heb ik het moederbord + processor , videokaart en geheugen op mn tavel gelegd en aangesloten
Het beeld bleef zwart en er gebeurde nogsteeds niks
eerst dacht ik dat de processor kapot was maar die heb ik bij de lokale computerboer laten testen in een ander systeem , en deed het perfect
de rest van de componenten heb ik ook allemaal getest behalve mn moederbord omdat ik daar geen alternatief voor heb
Nu doet ie dus wel en orthos draait perfect dus hij is niet instabiel e.d
De airflow zit ook wel goed d.m.v 6 exemplaren van Skythe 12Cm
de bios heb ik 10000 keer gereset en de batterij heb ik er ook een aantal keer uit gehaald
Weet iemand wat ik hiermee moet??