Toon posts:

Thuis bioscoop met uPnP

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een set zoals een Bose of een Denon met 2.1 systeem waar ook uPnP in zit. bij denon zag ik alleen in een dikke 7.1 set het zitten bestaat zoiet niet in een goeie 2.1 set

Verwijderd

uPnP zit meestal alleen in de duurdere sets of in de sets die 't best verkopen. 2.1 is voor dit soort dingen nou niet echt de markt die voor de verkopen zorgt...

Verwijderd

Topicstarter
een denon 301 of een dure bose set zit het niet in en dat zijn toch de 2.1 set die meeste verkocht worden

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:40:
een denon 301 of een dure bose set zit het niet in en dat zijn toch de 2.1 set die meeste verkocht worden
Als dat zo was, dan was er wel heel wat meer keuze in 2.1 sets. Ik denk dat je beter kunt kijken naar een los apparaat met upnp dat je op je favo 2.1 set aansluit.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:40:
Je zegt 't precies goed: de 2.1 sets die (van dat merk) 't meest verkocht worden. Maar dat valt in 't niet tegenover de 5.1 en 7.1 setjes die die merken verkopen.
Als je denkt uPnP nodig te hebben op je 2.1 set zul je een externe module moeten gebruiken zoals Voodooless al zei, maarre... waar heb je uPnP dan voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
wat is de kwaliteit van soon los apparaar en op wat voor dingen moet ik dan letten om die aan te sluiten op een denon. en prijs :-) bij 5.1 moet je zo veel boxen hebben ( en kabels )

bij een langwerpige kamer waarbij de boxen aan de linker kant komen te staan. Hele beroerde kamer voor een mooie 5.1 set

Afbeeldingslocatie: http://www.holwerda.nu/untitled.bmp
Pagina: 1