Ik heb vorige week mijn hardware voor mijn nieuwe pc binnen gekregen:
P5N32E-SLI PLUS
4GB OCZ2P800R22GK
X-Fi Elite Pro
Core2Duo E6600
graka is die van een vriend (nVidia PCI-E)
Nadat ik alles ineen had gestoken en geïnstalleerd had heb ik enkele BSOD's gekregen.
0x0000009c Machine_check_exception
0c0000004E PFN_List_corrupt
Na deze 2 nagekeken te hebben op de site van Windows kwam ik tot de conclusie dat het
1. de hardware moest zijn
2. het geheugen (zeker na de 2de BSOD)
Ik heb de nieuwste BIOS gezet op het MoBo (nog steeds BSOD, hij boot maar gaat nt door naar windows ==> BSOD nr 1 Machine_check_exception)
Heb Memtest86+ 1.70 gedownload en ga deze vannacht laten draaien want denk dat deze test veel tijd nodig heeft.
Is er iets dat ik over het hoofd heb gezien of dat ergens een conflict kan veroorzaken?
P5N32E-SLI PLUS
4GB OCZ2P800R22GK
X-Fi Elite Pro
Core2Duo E6600
graka is die van een vriend (nVidia PCI-E)
Nadat ik alles ineen had gestoken en geïnstalleerd had heb ik enkele BSOD's gekregen.
0x0000009c Machine_check_exception
0c0000004E PFN_List_corrupt
Na deze 2 nagekeken te hebben op de site van Windows kwam ik tot de conclusie dat het
1. de hardware moest zijn
2. het geheugen (zeker na de 2de BSOD)
Ik heb de nieuwste BIOS gezet op het MoBo (nog steeds BSOD, hij boot maar gaat nt door naar windows ==> BSOD nr 1 Machine_check_exception)
Heb Memtest86+ 1.70 gedownload en ga deze vannacht laten draaien want denk dat deze test veel tijd nodig heeft.
Is er iets dat ik over het hoofd heb gezien of dat ergens een conflict kan veroorzaken?