Trillend beeld

Pagina: 1
Acties:

• harp00n
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-06 17:27
Ik heb laatst ook al een topicje geplaatst over mijn computer (Contrast [XFX 7900GT + Philips 190x6FB]) waarbij ik een probleem had met de kleur (helderheid) van mijn beeld als ik films afspeel.

Ik heb toen Cyberlink PowerDVD 7.3 geïnstalleerd en toen was ik van het probleem af, ik heb nu alleen een ander probleem...

Elke keer als ik iets opstart in Cyberlink PowerDVD 7.3 trilt het beeld binnen dat schermpje. Ik heb al gezocht op google en op dit forum maar ik kwam niet echt dingen van toepassing tegen..

Het gekke is ook dat dit alleen bij cyberlink powerdvd 7.3 is, bij de oude versie had ik dit niet, en als ik het open in andere spelers heb ik dat probleem ook nietl...

De enige manier om dat probleem op te lossen is door even de resolutie van het scherm te veranderen, (ffies heen en weer tussen een andere resolutie en de huidige)... Nadat de monitor dan kort zwart geweest is heb ik dat probleem niet meer....

Mijn specs:
E6400
Asus PB5
XFX 7900GT
Philips 190X6

Weet iemand een oplossing of wat het probleem is?

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 12:16
heb je misschien nvidia purevideo geinstalleerd? of wordt de video hardware accelerated?
probeer bij de beeldscherm instellingen hardware acceleratie uit te zetten.

• harp00n
kheb de standaard xfx nvidia drivers, de nieuwste en er wordt niet over geclocked... (als je dat bedoelt?)

tis gewoon een nare trilling die je vooral ziet als er tekst of stilstaande plaatjes in beeld zijn... is gewoon niet te doen daar stoor ik me erg aan...

[ Voor 42% gewijzigd door harp00n op 15-05-2007 20:23 ]

• harp00n
srry voor de kick maar weet iemand een oplossing?:$