Toon posts:

Verbazingwekkend....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Soms sta je echt versteld van de moderaties...

In het 'poging tot copyright inbreuk' artikel staat de volgende op +4 inzichtvol:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2023985
maar met de IPPA wil Gonzales ook pogingen ertoe buiten de wet stellen

Dit, plus de ons allen bekende werkwijzen van de RIAA/MPAA, gaat er dus voor zorgen dat als je in het vervolg op bijv. 'Kylie Minogue' googlet, je wordt aangeklaagd omdat je mogelijk een poging deed naar muziek torrents te zoeken?

In de derde wereld gaat er elke 5 seconden een baby dood, Kansas lag recentelijk onder een tornado, natuurrampen doen zich schijnbaar wekelijks voor, in het Midden-Oosten is een crisis/oorlog gaande en het bestuur van de VS gaat zich bezighouden met de belangen van platenmaatschappijen? Wie regeert daar nu helemaal?
Ik snap werkelijk niet hoe mensen daar een +4 voor kunnen geven. :?

Een volkomen absurde suggestie dat Googlen een aanklacht zou opleveren, en verder een onnozele flame naar de VS overheid. Zo'n post is nauwelijks een +1 waard...

edit: Oops.... Ik wilde dit in de kleine mismoderatie topic posten...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, een +1 of misschien +2 is toch wel het maximum voor deze reply, een +4 is veel te hoog. Puntje eraf dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Dat googlen een aanklacht op zou kunnen leveren vind ik niet zo gek bedacht. Het is ongeveer van hetzelfde kaliber als het willen bestraffen van een poging tot kopieren.
De Flame naar de VS zou idd weg kunnen. Heb helaas zelf al een reply in dat topic gegeven dus kan niet meer omlaag modereren.
Misschien dat een ander het nog tegenkomt......?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die Gonzales is inmiddels fouter dan Bush zelf, 't is wel duidelijk waar die plannen vandaan komen.

Ontopic: Ja, bij alles wat je doet moet je je schamen ivm [rijtje rampen]. Maar dat lijkt dan wel op een klassieke drogreden.