Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WM5 software] Progje gezocht om joystick te "vervangen"

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb een Qtek 8300, fijne telefoon afgezien van die brakke joystick. Al eens laten vervangen, maar ´t is weer zo ver. Nu weet ik dat er een klein freeware (dacht ik) progje bestaat waarmee je de joystick functionaliteit via het toetsenbord kan nabootsen (dus 2 = omhoog, 8 = omlaag etc.). Ik zoek me suf op GoT, Google en Pocketinfo etc. maar kan het niet vinden. Wie kan me verder helpen? Dan ben ik iig even uit de brand tot deze joystick weer gerepareerd is...

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 19:05
Dit programma soms? Even gegoogled.
http://www.mobiletopsoft....-nine-way-keypad-1-1.html

wel geen freeware jammer genoeg. Ik wist niet dat zulke programma's bestonden want mijn joystick op de spv c600 werkt ook al niet meer bijna. Dit is dan wel een goede oplossing!

• RutgerJan
He, wat een goeie, ik kan me die niet herinneren, maar is ook een optie. Hoe ben je hier nu op uit gekomen? Misschien dat jouw zoektermen ook nog tot andere hits leiden...

• -Pi-air-
Weet ik zo niet meer, maar kom ook bij hetzelfde programma uit met deze zoekwoorden in google:
joystick navigation keypad.
Heb ook woorden als WM5 en smartphone gebruikt.
Heb overigens de trial versie hiervan geinstalleerd. Werkt eindelijk lekker nu, eerst moest ik 10 keer joystick bewegen. Helaas werkt dit programma maar 14 dagen.
Die gratis versie ben ik ook wel benieuwd naar!

[ Voor 16% gewijzigd door -Pi-air- op 15-05-2007 21:08 ]

• RutgerJan
Ik heb ook ff gezocht hierop en heb een oude gratis beta versie gevonden op http://www.airfagev.com/downloads1.asp?id=127. Het werkt niet helemaal ok, maar ik kan nu wel weer gewoon sudokuen bijv. :-)
Ik zal nog eens verder zoeken, als ik wat vind post ik het hier. Enne: bedankt voor het meezoeken!

• -Pi-air-
Graag gedaan :) jij ook bedankt voor het idee.
Die beta versie werkt hier niet goed. hij opent gelijk de link waar ik over heen ga ipv te navigeren..

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Mocht je nog meer leuke progjes tegenkomen, post ze dan even hier:

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.