asus p5w dh deluxe Wake on USB

Pagina: 1
Acties:

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 14:11
Als al mijn usb devices insteken heeft mijn pc nogal de irritante gewoonte om direct opnieuw op te starten wanneer ik hem afsluit. Ik neem aan dat een van de usb devices een signaal stuurt naar 1 van de usb poorten die wake on usb hebben.

Hoe kan ik die functie afzetten? In bios heb ik alvast niets gevonden.
Wanneer ik wat via google zoek kom ik uit op vragen om het OP te zetten (staat het standaard dan af?) en dit door middel van een jumper.

Iemand die weet hoe ik dit af kan zetten?

Alvast bedankt.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:02
Alleen je onderste 2 USB porten hebben de ondersteuning voor wake on USB. Sluit hier dus je toetsenboard en je muis aan, en het probleem is verholpen...

Ik heb verder geen idee hoe je het kan uitzetten. Wat zegt de manual van het boardje?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 14:11
grannymark schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:18:
Alleen je onderste 2 USB porten hebben de ondersteuning voor wake on USB. Sluit hier dus je toetsenboard en je muis aan, en het probleem is verholpen...

Ik heb verder geen idee hoe je het kan uitzetten. Wat zegt de manual van het boardje?
Niet echt, dan kom je tegen je muis en je pc start weer op. :)

En in de manual vind ik niet direct iets terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Lacroix op 15-05-2007 18:31 ]

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-03 15:06

Younes

Wie, Wat, Waar?

Lacroix schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:30:
[...]

Niet echt, dan kom je tegen je muis en je pc start weer op. :)

En in de manual vind ik niet direct iets terug.
Dat probleem heb ik ook. Ik heb een G7 muis en waar ik de usbstick ook insteek of uithaal, de pc start dan op. Zeer irritant ja... Ik heb geen oplossing voor je, maar ik houd deze topic wel in de gaten.

...en waarom?