Office 2007 - drie vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• henry1st
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
1. Ik heb net Office 2007 geïnstalleerd. Loop als een zonnetje. Wat ik alleen mis - is wat wel in 2003 zat - de mogelijkheid om Via - Start - Programma's - Microsoft Office - Microsoft Office-Hulpprogramma's - Instellingen opslaan alle instellingen van alle Officeprogramma's op te slaan.
Hoe sla ik nu in één keer alle instellingen voor Word, Outlook, berichtregels Excel, etc op?

2. Als ik mail binnenhaal met Outlook, worden de afbeeldingen in de mail niet getoond. Waar vind ik de knop om wel alle afbeeldingen te laten zien?

3. Word en Outlook hebben bij mij een blauw uiterlijk. Hoe verander ik dit uiterlijk in geel?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat zijn je eigen gedachten / wat werkt er niet?

1 - [google=save settings "Office 2007"] => ga naar de tweede bladzijde met hits. Ja, al op de eerste blz met hits stoppen met zoeken is te snel en als ook de tweede blz niets geeft probeer je natuurlijk andere zoektermen en begin je opnieuw, doe dat een keer of vier/vijf tot je door geen zoektermen meer kan verzinnen ;) ) =>
There is no save my settings wizard for Office 2007. You have to use

Vista's Easy transfer wizard or the User State Migration Tool 3.0
2 - feature, nog a bug. Ik heb nog Off2k3 maar het zal wel ergens onder de privacy / security instellingen staan.

3 - [google="office 2007" change color] en dan een willekeurige hit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• henry1st
Bedankt! Wat zonde dat dit nog niet klaar is (save settings). Ik ga inderdaad wel verder zoeken!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 10:48
henry1st schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:36:
1. Ik heb net Office 2007 geïnstalleerd. Loop als een zonnetje. Wat ik alleen mis - is wat wel in 2003 zat - de mogelijkheid om Via - Start - Programma's - Microsoft Office - Microsoft Office-Hulpprogramma's - Instellingen opslaan alle instellingen van alle Officeprogramma's op te slaan.
Hoe sla ik nu in één keer alle instellingen voor Word, Outlook, berichtregels Excel, etc op?

2. Als ik mail binnenhaal met Outlook, worden de afbeeldingen in de mail niet getoond. Waar vind ik de knop om wel alle afbeeldingen te laten zien?

3. Word en Outlook hebben bij mij een blauw uiterlijk. Hoe verander ik dit uiterlijk in geel?
1. heb je al
2. Afbeeldingen worden niet weergegeven. Open de mail, en je ziet bovenin een regel staan waar op staat dat de afbeeldingen zijn geblokeerd. 1x klikken en dan de afzender aan de veilige lijst toevoegen.
3. Ga naar word(als je die ook hebt in 2007 versie) klik op het rondje bovenin->opties voor word->op dat scherm staat "kleurenschema. Daar kan je kiezen uit blauw zwart of zilver.

• henry1st
1. wacht ik nog steeds op :'(

2. lukt écht niet! Ik kan wel via de geblokkeerde plaatjes surfen, maar de plaatjes zelf blijven onzichtbaar!

3. dat is geen geel! Er worden maar vier standaardkleuren aangeboden. Wat ik zoek, is de mogelijkheid mijn eigen kleur te maken.

Dank voor het meedenken! :)