Gisteravond heb ik per ongeluk mijn partitie tabel verwijderd, niet zo'n slimme actie. Ondertussen is partition manager 8.5 al 14 uur bezig met er iets zinnigs van te proberen te maken. Echter heb ik er niet zo heel veel vertrouwen in dat hij heel erg veel succes heeft. Wat is de gemiddelde tijdsduur wat er voor zo'n recovery staat? Als dit namelijk een paar uur is dan breek ik deze poging af en ga ik het nu even proberen met TestDisk.
Alle data staat nog fisiek op de schijf, het is puur de indeling van de partities die hij mist. Hij draait nu met een live CD van partition manager om te recoveren. Het gaat hier om een 100 gig schijf (sata) 5400rpm. De indeling is ongeveer als volgt (1 vista en 1 gentoo installatie)
35 gig ntfs vista install
15 gig ntfs data
25 gig reiserfs gentoo install
20 gig reiserfs eveneens home (logical)
4 gig swap (logical)
is het normaal dat hij na ruim 14 uur op ongeveer 10-20% is of kan ik beter een andere oplossing zoeken? Ik heb namelijk van alles een backup, behalve van 1 document
en laat ik die nou net morgen nodig hebben.
Alle data staat nog fisiek op de schijf, het is puur de indeling van de partities die hij mist. Hij draait nu met een live CD van partition manager om te recoveren. Het gaat hier om een 100 gig schijf (sata) 5400rpm. De indeling is ongeveer als volgt (1 vista en 1 gentoo installatie)
35 gig ntfs vista install
15 gig ntfs data
25 gig reiserfs gentoo install
20 gig reiserfs eveneens home (logical)
4 gig swap (logical)
is het normaal dat hij na ruim 14 uur op ongeveer 10-20% is of kan ik beter een andere oplossing zoeken? Ik heb namelijk van alles een backup, behalve van 1 document
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 17:12 ]