Criticism is prejudice made plausible.
Verwijderd
Daarnaast. Moet je niet je client configureren als POP maar als exchange als je mailbox gebruiken.. dit ios dus aan de client side..
[ Voor 31% gewijzigd door To_Tall op 15-05-2007 17:05 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
Tools > E-mail accounts > View or change existing e-mail acocunts > Dubbelklik op betreffende account.
Klik nu op > More settings > Ga naar tabblad advanced.
Hier zie je staan " Leave a copy of messages on the server "
Voila.
-edit-
Ow, excuus exchange. Was me niet geheel duidelijk kon ik ook niet opmaken aan de post echter alleen topic title.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 17:05 ]
Om ook maar gelijk de laatste (freedive) bij te staan. Misschien was de post niet helemaal duidelijk maar ik ben ook enigszins gefrustreerd geraakt door het feit dat ik het werkelijk nergens kon vinden. Het gaat hier dus inderdaad over een exchange server (mail van de TU delft om precies te zijn). Ten tweede heb ik inderdaad de ballen verstand van exchange, ik wil het simpelweg gebruiken waar het voor gemaakt is! Ik heb mijn client gewoon als exchange geconfigureerd maar dan haalt hij dus alle mail weg. Heb de optie van indootje nog niet geprobeerd. Risico is namelijk dat ik met de verbinding hier gelijk mijn hele mailbox leeg trek en dat wil ik dus niet. Toch maar even proberen. Heb intussen al uren zitten zoeken naar de optie laat mail op server maar dat kent outlook dus niet in het geval van een exchange server. Excuses voor de onduidelijkheid.To_Tall schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:03:
Ik zou als ik jou was eers exchange boeken gaan lezen. ipv uit de lucht gaan configureren. Zoals ik nu lees heb je totaal geen verstand van exchange..
Daarnaast. Moet je niet je client configureren als POP maar als exchange als je mailbox gebruiken.. dit ios dus aan de client side..
Verwijderd