NL - IT - RF - Marstek Venus E - Home Assistant
Stekker er weer in maar nu tegelijkertijd het 'reset' knopje op de achterkant ingedrukt blijven houden, de LED-jes op de voorkant gaan knipperen.
Ik geloof iets van 3 of 5 (of 10+?) seconden vast blijven houden...
Dit geeft een totale reset.
Vraagje; had je de router gereset naar standaard instellingen voordat je de Oleg Firmware erop zette?
(staat levensgroot in het forum aldaar
| Security Management |
[En tuurlijk heb ik hem naar de fabrieksinstellingen gezet voordat ik aan de slag ging !!]
[ Voor 3% gewijzigd door Arnoldtwt op 15-05-2007 16:32 ]
Goed, kijk eens naar je IP adres? Wat is dat?
(DOS venster openen -> start uitvoeren -> CMD typen en ENTER -> ipconfig /all typen en ENTER)
Staat daar een gateway bij?
DAT is het IP adres van je router, overnemen en intypen in een Internet Explorer venster.
Als het goed is heeft Oleg wel de juiste inlog gegevens, die weet ik niet meer.
Heb je geen IP adres (lees het standaard Windows adres) kijk dan eens goed (2x) naar je kabels en aansluitingen...
Nog een mogelijkheid, IP adress verversen (ipconfig /release) & (ipconfig /renew)
euhmm.. wat verder nog?
Tja.. ik weet het ook anders niet, maar op de http://wl500g.info (toch?) site staan heel veel tips en oplossingen. Zoek even op "brick" of "bricked" Dat is wat jij hebt waarschijnlijk.
NB:
Bovenstaande zijn Windows (XP) commando 's, ik neem aan dat je geen Linux draait namelijk.
Overigens is het waarschijnlijk niet super handig om Oleg FW te draaien als je niet een beetje thuis bent in Linux, de meerwaarde is in dat geval nihil namelijk...
NB2:
Ik ben over 5 min. weg, dus ik kan je pas morgen weer verder helpen, sorry..
NB3:
Check: http://wl500g.info/showthread.php?t=1606
[ Voor 5% gewijzigd door bord4kop op 15-05-2007 16:57 ]
| Security Management |
Ik heb al jouw opties geprobeerd, maar het heeft nog geen goed resultaat !?
Jammer, ik zit ook op het wel500g.org forum te kijken, maar daar ook nog geen resultaat gezien !?
Ok, maar wat kwam er bijv. uit de Ip check?Arnoldtwt schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:10:
Bedankt,
Ik heb al jouw opties geprobeerd, maar het heeft nog geen goed resultaat !?
Jammer, ik zit ook op het wel500g.org forum te kijken, maar daar ook nog geen resultaat gezien !?
Ik moet wat meer input hebben om zinnige dingen / tips / advies te kunnen geven..
Dus wat waren de uitkomsten van bovenstaande?
[ Voor 9% gewijzigd door bord4kop op 16-05-2007 11:07 ]
| Security Management |