𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
[ Voor 7% gewijzigd door Caeruleus op 15-05-2007 15:59 ]
no animals were harmed during the production of this message
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Is wel evaluation versie, maar enige wattie doet is bij het starten een splashscreen weergeven dat na 5 seconden weer weg is
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Notepad zou ik niet doen, dan gaat je Windows plat.
[ Voor 16% gewijzigd door Gonadan op 15-05-2007 16:21 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
wat een aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa progamma is dat
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Genoemde ultra-edit doet dat dus niet (althans is configureerbaar)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat hangt een beetje van je geheugen af. Met 2 GB (wat vrij veel mensen hebben tegenwoordig), een snelle HD, en een licht OS (lees alles behalve Vista) is het nog wel te doen met UltraEdit32. Het geheugengebruik zal rond de 1.4 GB uitkomen (UltraEdit32 gaat goed met geheugen om). Word gebruikt al snel het dubbele. Tenminste dat is mijn ervaring met een 100 MB DB enkele jaren terug.BtM909 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:22:
Grappig dat mensen een applicatie noemen zonder toelichting... Het probleem hier is dat je een text-editor zoekt die niet de gehele file in z'n geheugen gaat laden
Genoemde ultra-edit doet dat dus niet (althans is configureerbaar)
Opsplitsen is natuurlijk veruit veel beter.
[ Voor 4% gewijzigd door TweakerNummer op 15-05-2007 16:28 ]
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Dat is dus niet waar, aangezien UltraEdit standaard niet de file volledig in het geheugen laadTweakerNummer schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:28:
[...]
Dat hangt een beetje van je geheugen af. Met 2 GB (wat vrij veel mensen hebben tegenwoordig), een snelle HD, en een licht OS (lees alles behalve Vista) is het nog wel te doen met UltraEdit32. Het geheugengebruik zal rond de 1.4 GB uitkomen (UltraEdit32 gaat goed met geheugen om). Word gebruikt al snel het dubbele. Tenminste dat is mijn ervaring met een 100 MB DB enkele jaren terug.
Opsplitsen is natuurlijk veruit veel beter.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Maar goed, al opgelost geloof ik.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin