Grote van de videokaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Zie topic titel ik kan hier niks overvinden op het forum of internet, wel kan ik vinden hoe goed ze wel niet zijn.

Maar ik wil graag weten wat de omvang van de videokaarten zijn.

Ik bedoel wat is de lengte, hoogte en breedte van de kaarten.

Ik ben nu bezig met het ontwerpen van een computerkast met een waterkoeling 8) erin deze wil ik klein en compact houden.

Maar in de toekomst wil ik upgraden naar een nieuw moederbord en videokaart (ik draai nu nog met oud spul) maar als ik het te klein ga maken past misschien de nieuwe videokaart er niet in. :(

Het is niet moeilijk om aan de maten van de moederborden :) te komen maar over videokaarten :'( kan ik niks vinden.

Dus beste tweakers maak open je kast >:) en meet je videokaart ff op en post het hier met het type videokaart wat je gebruikt. _/-\o_

(Voor de admin. ik heb de topic hier geopend als het niet goed is verplaats hem dan naar Casemodding topic)

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Admins gaan doorgaans niet over topics, dat doen moderatoren zoals ik... mocht je twijfelen of iets goed is, vraag het dan van tevoren aan een moderator, disclaimers als hierboven zijn hoogst ongewenst :o

Dat gezegd, je topic staat op zich op de juiste plek, maar voldoet niet bepaald aan de eisen die we hier stellen qua zelfwerkzaamheid. Je nodigt anderen namelijk uit om kaarten op te meten, maar noemt niet eens of het moet gaan om AGP danwel PCIe kaarten, low-profile of full profile, half-length of 3/4 length kaarten etc. etc. etc. Je noemt ook geen afmetingen van de ruimte die je ter beschikking denkt te hebben.

Maar bovenal ben ik doordat je geen enkele link geeft naar site van fabrikant en hun technische documenten er helemaal niet van overtuigd dat je daadwerkelijk daar gezocht hebt naar afmetingen. Begin eens dat alles voor jezelf op een rijtje te zetten...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.