Toon posts:

De goede Guild Wars gekocht?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een probleempje. Misschien post ik dit niet in het goede forum maar misschien weten jullie het toch.

Ik heb het spel Guild Wars gekocht omdat is toe was aan een MMORPG met een grote community. Die grote community waar ik veel waarde aan hecht is nu het probleem, want ik wilde die versie (er zijn 3 versies) hebben die op Xfire (www.xfire.com) momenteel 6e staat. De Guild Wars die ik heb gekocht is deze: http://www.roportal.ro/upload/vendor-830/GuildWars.jpg

Nou vraag ik me af of dat de goede versie is want als ik het open maak kan ik het niet meer ruilen tegen een andere versie (als dit de verkeerde is). De verkooper zei dat die het meest gespeeld wordt (hij wist niet wat Xfire was) en er stond ook gewoon 'Guild Wars' boven dus ik weet het vrij zeker, maar ik wil het graag nog even chekken. Want mocht het toch een andere zijn ben ik toch wat geld kwijt.

Dus is dit de Guild Wars die op xfire.com 6e staat?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
je hebt gewoon GuildWars en de expansions Factions en Nightfall deze zijn als add-on maar ook als stand-alone te spelen. als je meerdere versies hebt kun je op bepaalde level tussen de werelden reizen.

je hebt zo te zien gewoon de standaard GuildWars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dat is de Guild Wars die op Xfire 6e staat begrijp ik? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik denk dat bij xfire guildwars in het algemeen aangeschreven staat (de echte fans hebben elke expansion)

die expansions zijn niet echt duur dus echt een foute koop heb je nooit gedaan (tenzij je het hele spel niet leuk vind)

maar in elke wereld zijn genoeg mensen.

[ Voor 43% gewijzigd door Bulls op 15-05-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok hartstikke bedankt! Mijn vraag is beantwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Je hebt de goede. Dit is de originele GuildWars. Perfect om mee te beginnen, en tevens de meest uitgebreide versie met volgens veel spelers de beste verhaallijn.

De andere campaigns zijn ook los te installeren (Factions en Nightfall) maar ik raad aan om eerst deze te spelen en daarna de andere campaigns toe te voegen.

Trouwens: Deze zomer komt Guild Wars: Eye of the North uit. Dit is een expansion set en vereist dus een geïnstalleerd GuildWars spel.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is in principe maar 1 GuildWars + 2 uitbreidingen, ik neem aan dat je het eerste deel hebt gekocht. Maar dan kan je niet naar de werelden van de 2 uitbreidingen. De eerste Guild Wars met Pre-Searing en waar je begint vanuit een stad Ascalon genaamd (staat in dat geval vast wel op de beschrijving op de verpakking) is wel het leukste om in te beginnen.

Als je al bekend bent met het principe van dit soort spellen, dan kan je in het tweede deel sneller door spelen naar een hogere level, deel twee heeft een Aziatisch thema in het begin en is compact, maar daarom wel mooier uitgevoerd.

Deel 3 ben ik persoonlijk niet zo enthousiast over, zeker omdat daar 'customisable henchmen' worden geintroduceerd, wat het spel degenereerd tot een solo spel in een multiplayer omgeving. Daarom ben ik ook met Guild Wars gestopt. :p

De leukste toevoeging was eigenlijk de Alliance Battles (deel 2), dit hadden ze beter grootschalig uit kunnen werken. Lineage II lijkt mij op dit moment een interessantere MMORPG met betere opties voor liefhebbers van dit genre..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 17:35

Bosmonster

*zucht*

Als je een MMORPG zocht en je hebt Guild Wars gekocht dan heb je inderdaad een miskoop gedaan ;)

Lineage 2 is alleen leuk als je van eindeloos grinden houdt en het niet vervelend vindt met een achterstand van een paar jaar te beginnen.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik was ook gestopt met GW omdat het wat gelimiteerd is (en het aanpassen van stats staat me niet aan) verder heb je dus alleen de steden/dorpen met iedereen, maar zodra je de wereld in gaat is het weer voor jezelf en je party.

ohja het is teveel gericht op PVP en uiteindelijk is iedereen even sterk op LVL 20, en de moeilijke quests blijven even moeilijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 15-05-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic doe ik dicht omdat dit soort vragen (en discussies) in het algemene Guild Wars topic terecht kunnen: Het Grote Guild Wars Topic deel 13. In dat topic is de vraag welk 'deel' je van het spel 'nodig' hebt overigens ook al vaker langsgekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.