Toon posts:

Hotmail Live ID mail overzetten naar Gmail account

Pagina: 1
Acties:
  • 2.411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om netjes de mailtjes incl. attachments, onderwerp, datum enz... van je hotmail te migreren naar je gmail. In gmail kun je alles netjes doorsturen maar heb tot nu toe geen optie kunnen vinden in hotmail...

Nu weet ik dat er een manier is (hoe?) om Live ID in bijvoorbeeld outlook te krijgen mbv POP3 maar hoe krijg je het dan weer uit Outlook in gmail?

Na zelf gezocht te hebben kwam ik langs aparte progjes als Incredimail maar dit lijkt me wat teveel op spyware alsmede dat er dan nog geen optie is om het te importeren in gmail?

Iemand?

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Na een search op google wat dit mijn eerste hit: http://www.hanselman.com/...12-4c7f-9d22-b76b653305be

Incredimail is naar bijv. outlook gewoon een client op je PC om bijv. mail binnen te halen via pop en dat wil je eigenlijk niet.

euh...ja

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 12:18
gmail kan tegenwoordig met pop mail uit een ander account halen.
dus kijk eens bij gamil zijn instellingen (jij moet dan wel de pop server /inlognaam/ww weten enzo

Verwijderd

Topicstarter
Rfce schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:17:
Na een search op google wat dit mijn eerste hit: http://www.hanselman.com/...12-4c7f-9d22-b76b653305be

Incredimail is naar bijv. outlook gewoon een client op je PC om bijv. mail binnen te halen via pop en dat wil je eigenlijk niet.
Dit link lijkt op iemand die wat professioneler en langer is bezig geweest met mijn probleem. Wat een lijst :D

Zal het zeker proberen, heb alleen nu geen tijd, bedankt voor de search!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-06 10:47
Ik heb het allemaal geprobeerd, en na wat gepuzzel werkt het inderdaad.

Ik krijg echter als datum/tijd van ontvangen: 8 jan. 2008 00:26. Op zich wat voor te zeggen, maar de mailtjes zijn eigenlijk al veel ouder. Hoe krijg ik dit goed?

Update: Bij nader inzien blijken ook de geadresseerden niet over te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door StephanVierkant op 08-01-2008 02:40 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:03

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Waarom gebruik je de functionaliteit die Gmail zelf biedt niet?
Jochem Knoops schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:29:
gmail kan tegenwoordig met pop mail uit een ander account halen.
dus kijk eens bij gamil zijn instellingen (jij moet dan wel de pop server /inlognaam/ww weten enzo
Gmail -> Instellingen -> Accounts -> Berichten ontvangen uit andere accounts

Rail Away!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-06 10:47
Je bedoelt dat ik in de instellingen van Gmail mijn lokale pop-server (hotmail popper) gebruik?
Pagina: 1