Toon posts:

Internet Brand Keywords?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over Internet Brand Keywords.

Het bedrijf van mijn vader kreeg onlangs een mail van een Chinees bedrijf over deze keywords. Ze mailde wegens het feit dat hij de Trade marks voor de naam had vast liggen. Nu hadden zij een klant welke de "Internet Brand Keywords" wilde vastleggen van deze naam. De mededeling die er aanvast zat was dat ze verplicht waren dit te melden aan de eigenaar van het merk.

Nu heb ik nog nooit gehoord van Internet Brand Keywords. Het Chineese bedrijf had het volgende er over te melden.

Dear Toon,

Internet brand keyword is one of domain names,which has no prefix "www." and no suffix ".com".After your company succeed in registering the Internet brand keywords "******" "*******",person can visit them in biggest search engines google,yahoo,baidu and so on directly,then it will be redirected to your company's website directly.In contrary,if the Yinli company succeed in registering the Internet brand keywords,when visit them in google and so on,what we get is the Yinli company's website.
Now if you want to oppose their application,you need provide your company's trademark certificate to us to dispute their application.Then you need register the Internet brand keywords in your own name.
Any further questions,you can call me at 0086-21-********.

Brgds

Jacky

Mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, bestaat het en waar kan je hetzelf vastleggen.

Groetjes Boy

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 19:20

-d-

Dit is gewoon een scam - niet op ingaan.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 12:15
Als je op google zoekt :

http://www.google.nl/sear...t+brand&btnG=Zoeken&meta=

Dan zie je wel heeeeel erg snel dat het scam is...