Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XPHome]Foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 991 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topictitel al zegt heb ik een foutmelding in Windows.
Dit lijd tot herstarten van Windows.
Ik draai Windows XP Home SP2.
Na een tijdje surfen op internet krijg ik deze foutmelding:

code:
1
2
In services.exe is een fout opgestreden en moet worden afgesloten. 
Onze excuses voor dit ongemak.

EDIT: Sorry voor de inclomplete post, uiteraard kwam die foutmelding weer voorbij waardoor ik weer moest rebooten.

Na het klikken op raport verzenden of geen raport verzenden krijg ik een venstertje wat ik niet kan sluiten. Deze geeft een melding over NT AUTHORITY system. Daarbij staat dat de computer zich na een minuut zal herstarten. Heeft iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen of om dit te repareren..?

EDIT2: Zou het misschien werken om een systeemherstel punt van eergister te gebruiken, aangezien dat probleem toen nog niet plaatsvond?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 14:16 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Welke acties heb je inmiddels ondernomen ?
Sinds wanneer heb je dit probleem (dubieuze sites bezocht, Windows Update gedraaid) ?
Virusscanner ?
Spyware/adware scan gedraaid ?
Al obv van eventid op Internet gezocht ?
Eventlog bekeken ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
lier schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:03:
Welke acties heb je inmiddels ondernomen ?
Sinds wanneer heb je dit probleem (dubieuze sites bezocht, Windows Update gedraaid) ?
Virusscanner ?
Spyware/adware scan gedraaid ?
Al obv van eventid op Internet gezocht ?
Eventlog bekeken ?
Sinds vandaag of gisteravond, geloof ik..
Ik bezoek niet echt dubieuze sites, maar op websites van www.freewebs.com krijg ik vaak reclame/spyware en dan gaat de anti-virus sirene.
Ik gebruik avast! Home edition als anti-virus.
Ik heb inmiddels Spybot Search & Destroy, Ad-Aware gedraaid. Deze gaven meldingen van spyware e.d. Deze zijn verwijderd, en ik draai nu al minstens 1 uur zonder die foutmelding... Misschien dat het al verholpen kan zijn door verwijderen van die spyware e.d?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:00:Na het klikken op raport verzenden of geen raport verzenden krijg ik een venstertje wat ik niet kan sluiten. Deze geeft een melding over NT AUTHORITY system. Daarbij staat dat de computer zich na een minuut zal herstarten.
Gebeurt dit constant? Zo ja, dan zou ik eens op zoek gaan naar een tegengif voor Blaster.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurde constant, na ongeveer 15 tot 30 minuten kwam deze foutmelding. Echter heb ik na het gebruiken van die spyware removal programma's deze foutmelding nog niet weer gehad. Waarschijnlijk zal het dus niet het blaster virus zijn geweest...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan heb je waarschijnlijk iets anders opgelopen wat niet helemaal fris is.
Ik verplaats je topic naar Beveiliging & Virussen , omdat ik denk dat je daar beter op je plek bent.
Lees wel de daar aanwezige FAQ even door en laat zien wat je tot nu toe hebt gedaan om het op te lossen.
Wil je nog even een iets betere titel verzinnen dan 'foutmelding' ?
Die kan je dan met een Topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif bovenin ) even doorgeven.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Heeft de TS of iemand anders al een oplossing voor dit probleem want ik heb het zelfde hier! Google al menig pagina gehad maar ter vergeefs..

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Lijkt me beter dat je even een nieuw topic opent met info wat je gedaan hebt, gezocht hebt en waar je vast loopt. Kunnen we je beter helpen :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.