Externe watercooling (termaltake tribe)

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• knight1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04-2023
Ik vroeg mij af wat een goeie externe watercooling is, ik ben zelf ook even wezen zoeken en vond de termaltake tribe en wat reviews gezocht maar kon dus niks vinden of je er ook de videokaart mee kan koelen en misschien ook wel de northbridge

heeft iemand misschien ervaring met deze watercooling of iets anders in deze prijsklasse (150,- max)

dus op een rijtje:
moet extern zijn
prijs niet hoger als 150 euro
zou leuk zijn als ik m'n 8600gts oc ook er mee kan koelen

Mijn Specs

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Een Zalman Reserator Plus, tweedehands. Nieuw kost ie 175. Succes met de reviews!

• knight1987
zalman reserator is toch passief (mijn kamer is in de zomer toch gauw zo'n 35 graden)

Mijn Specs

Verwijderd

Zelfs met een actieve koeling krijg je je PC niet er onder, het scheelt mischien een paar graden maar de omgeving blijft even warm. (Someone please correct me if I'm wrong)

• knight1987
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:04:
Zelfs met een actieve koeling krijg je je PC niet er onder, het scheelt mischien een paar graden maar de omgeving blijft even warm. (Someone please correct me if I'm wrong)
het komt er dus op neer dat als de omgeving 35graden is mijn cpu ok (idle) 35graden blijft maar hoe zit dat met load want ik moet er niet aan denken om mijn cpu dan 50 of 60 graden te hebben

want passief word de radiator door de omgeving gekoelt maar met actieve cooling dan koelt het toch beter omdat er dan meer lucht stroming is

Mijn Specs

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

knight1987 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:22:
[...]

het komt er dus op neer dat als de omgeving 35graden is mijn cpu ok (idle) 35graden blijft maar hoe zit dat met load want ik moet er niet aan denken om mijn cpu dan 50 of 60 graden te hebben

want passief word de radiator door de omgeving gekoelt maar met actieve cooling dan koelt het toch beter omdat er dan meer lucht stroming is
Je kunt er ook nog een ventilator opzetten, op de reserator. Zelf zou ik een stille tafelventilator gebruiken, maar dat kun je zelf wel bepalen. Koelprestaties zijn niet zo goed als een actieve koeling, daar heb je gelijk in.

Verwijderd

http://www2.asetek.com/default.asp?showPage=startside.asp&contentSection=2
niet dat ik hier ervaring mee heb maar je kan er de cpu, vga en chipset mee koelen ( ik vindt hem er wel mooi uit zien) 8)
Pagina: 1