Toon posts:

Regional settings via GPO [standards&formats]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Bij ons op de zaak wordt er gebruik gemaakt van Engelse XP OS'es. Elke keer als een gebruiker initieel inlogt op een systeem krijgt deze de regional settings van met Amerikaanse standards en formats toegewezen.
Ik wil dit geautomatiseerd toekennen, bijv. d.m.v. een GPO. Ik kan echter deze instellingen niet via de standaard template vinden... Iemand met een soortgelijk probleem, die een oplossing heeft hiervoor? (Registry chnge oid?)

Thanks.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Default User profiel op je NETLOGON share zetten waarin die settings al geregeld zijn. Da's veruit de makkelijkste methode.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

De oorzaak zit in een slecht voorbereide image overigens, regional settings kan je prima tijdens je unattended installs via RIS of sysprep regelen.

Nu kun je niet anders meer dan achteraf oplappen met de juiste registry settings pushen voor bestaande users en machines, of met een DefaultUser profile in ieder geval de user-settings in het vervolg afdwingen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device