Space Simulator???

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik ben op zoek naar een ruimte simulator. Dus vliegen met een space shuttle enz. Weet iemand of er zo'n simulator is???

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
ja in Xplane kan je vliegen met een space shuttle .
en nog meer van die vliegtuigen ...maar ook met gewoone vliegtuigen .maar het is meer een gewoone sin dan een space sim :)

maar hij is wel leuk hoor je kan zelfs naar mars vliegen hoor :) en verder .....

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ken nog wel een paar oudere, die staan op Abandon sites, niet mooi meer natuurlijk (+/- 5 jaar oud), maar wel heel erg uitgebreid. Misschien loont het de moeite een keer zo'n site te bezoeken. (Overigens is er ook een titel met de naam "Space Simulator" als ik me niet vergis van Microsoft.

/edit

http://users.aol.com/NickDargah/spacesimulator.html

/edit

• F0kke
Op woensdag 07 februari 2001 17:42 schreef PWM het volgende:
Ken nog wel een paar oudere, die staan op Abandon sites, niet mooi meer natuurlijk (+/- 5 jaar oud), maar wel heel erg uitgebreid. Misschien loont het de moeite een keer zo'n site te bezoeken. (Overigens is er ook een titel met de naam "Space Simulator" als ik me niet vergis van Microsoft.

/edit

http://users.aol.com/NickDargah/spacesimulator.html

/edit
JAJAJA, Dit spel, had ik nog niet eens aan gedacht. Ik heb eens ff de zolder overhoop gehaald en deze game ergens gevonden op 3 floppy's :). Stom Stom Stom ik wist echt niet dat ik die nog had, maar toen ik de screens op de bovenstaande site zag..

• F0kke
Op woensdag 07 februari 2001 17:24 schreef Blackhole het volgende:
ja in Xplane kan je vliegen met een space shuttle .
en nog meer van die vliegtuigen ...maar ook met gewoone vliegtuigen .maar het is meer een gewoone sin dan een space sim :)

maar hij is wel leuk hoor je kan zelfs naar mars vliegen hoor :) en verder .....
Ook maar ff proberen dan!