[Vista] Muis blokt, deblok door toets indrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:35
Beste,

Ik draai sinds een tijdje weer Vista (pc is eventjes weg geweest, stomme RMA). En ik heb Ultimate geinstalleerd. Nu heb ikhet volgende probleem: randomly freezed mijn muis, hij blijft echt "hangen", maar mijn pc zelf niet, dus hij doet zijn werk en het openen van vensters gewoon verder, en in mijn sidebar springt mijn cpu of mem niet omhoog ofzo. Als ik op de alt of shift toets (andere heb ik nog niet getest) druk, dan heb ik mijn muis terug. Als ik met de muis heb bewogen terwijl hij dus hing en ik deblokkeer hem dan door op een toets te duwen dan verspringt hij alsof hij eigenlijk heel de tijd heeft zitten bewegen, maar dan onzichtbaar en dat het muispijltje bleef staan.

Ik heb een logitech G5 laser mouse, asus p5n32 sli-premium wifi ap, gainward bliss 7950gt, twee latjes corsair valueselect van ieder 1gig (ddr2) en een e6600 (niet overclocked).

bij windows XP heb ik geen probleem, niets blijft hangen.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

De Nvidia drivers goed geinstalleerd? Dus de bus drivers ed. die er allemaal bijhoren, misschien dat hier de oorzaak ligt? (Dat USB hapert)

• HyperBart
Ik veronderstel van wel, nergens een uitroeptekentje bij apparaatbeheer ofzo, ik zal nog eens proberen alles te updaten als ik thuis ben.

Wel beetje jammer, ik hoop dat dit niet definitief is, want anders ben ik gekloot, das echt zo ambetant om iedere keer een hapering te hebben in je flashy vista (niet dat ik dat lang ga houden, die poewah).

• HyperBart
Nope, hardewaren alles uptodate en geen fouten

• HyperBart
Welke driver kan je dan nog installeren voor usb ?

Even erover gelezen. Kan je wat uitleg geven over bus ?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Ow dat zit gewoon in het pakket van de Nforce drivers, als je die hebt geinstalleerd is dat allemaal goed gegaan. Heb je geen andere muis om te testen?

• HyperBart
Euhm, kheb nog een logitech muisje, draadloos, van mijn broer zijn flap (for the record, g5 = met draadje)

Even testen in de loop van namiddag, voor rest heb ik geen andere (usb-muis, maar wel ps2.

• HyperBart
Vreemd,
met die logitech cordless mouse gaat het goed, als ik blijf hangen met mijn G5 en ik gebruik tijdens die blokkering die cordless, dan springt ie door en beweeg het pijltje van de muis op het scherm.

Mijn g5 werkt wel perfect onder windows XP

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 13:12

Beercase

So soft!

Is het niet gewoon energiebesparing van de muis zelf?
Miss gewoon een instelling in de Logitechsoftware.

Hang loose, KiteSurfing for life!

• HyperBart
Toch niet tijdens het full bewegen en werken op een pc ?

Zelf zonder setpoint (drivers van logitech) blijf ik hangups hebben...

Gekeken in app beheer, niets aan hand, energie nagekeken, niets wat hierop zou terugslaan

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem met mijn G5 maar dan onder windows XP
Pagina: 1