Flash 8 vereist?

Pagina: 1
Acties:

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06-2025
Als ik aan het surfen ben, krijg ik regelmatig de melding "Voor het bekijken van deze site is minimaal Flash 8 vereist". Bijvoorbeeld als ik een filmpje wil bekijken op Youtube.com. Dit is dus niet mogelijk, terwijl er wel Falsh op mn PC geinstalleerd is, Adobe Flash Player ActiveX 9 nog wel!

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/151/flashaw8.png

Iemand ervaring met of een oplossing voor deze melding?

PS: Als ik deze site bijvoorbeeld bekijk, komt bij de system check ook naar voren dat ik geen Flash 8 heb. :S

[ Voor 5% gewijzigd door BvdH op 15-05-2007 09:10 ]

Verwijderd

heb je al geprobeerd om 't echt eens te installeren? :*)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 14:42

André

Analytics dude

Lijkt me een software probleem :)

• BvdH
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:13:
heb je al geprobeerd om 't echt eens te installeren? :*)
Wat staat hierboven dan?

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 16:18
misschien dat het helpt om je flash player eens te reinstallen?

maw: wat heb je zelf al geprobeerd?

• BvdH
Hij doet het al, was maar half geinstalleerd. Had admin-rechten nodig. Thanx! ;)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 18:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

BvdH schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:06:

Dit is dus niet mogelijk, terwijl er wel Falsh op mn PC geinstalleerd is, Adobe Flash Player ActiveX 9 nog wel!
behalve de Standalone Flash Player die je op je PC moet installeren, is het voor toepasing in je browser noodzakelijk dat Flash ook een plugin installeert die Flash beschikbaar maakt voor je browser ...

ik vermoed dat het daar mogelijk fout is gegaan, bij het installeren van Flash bv wel de standalone player geinstalleerd is en eventueel een plugin in een andere browser (msie, opera) maar deze bv voor firefox 'vergeten' is of misgegaan is.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1