Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sigarettenaansteker met ingebouwde accu?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik zoek zo'n sigarettenaansteker-plug bij voorkeur met verdubbelaar zodat er twee apparaten aan te sluiten zijn met een ingebouwde accu... Het leek mij zo'n logisch product maar kan het nergens vinden! Iemand een idee of het bestaat??

Waarom de vraag? Ik heb een portable DVD-speler in de auto, en straks zijn dit er twee... Mijn sigarettenaansteker in de auto geeft echter geen stroom als de auto uitstaat... Dus als ik onderweg moet tanken gaan de DVD's uit... gevolg - na tanken de auto starten en dan tweemaal een DVD opnieuw starten - alle introfilmpjes weer afkijken, menuutje doorwerken juiste scene zoeken...
Nogal lastig dus!! Dat moet toch anders kunnen...

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 14:17
Kan je het verbreekcontact van de sigarettenaansteker niet uitschakelen.
Dus de sigarettenaansteker rechtstreeks op de autoaccu aansluiten.

[ Voor 8% gewijzigd door Baron op 15-05-2007 09:03 ]

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
@Baron, Ik heb bar weinig verstand van auto-electronica... bovendien wil ik niet te veel gaan sleutelen aangezien het een lease-auto betreft...

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Geschakeld op contactslot heeft zo zijn voordelen in verband met vergeten apperatuur en lege accu als gevolg...

Maar ik denk niet dat je zo'n splitter met een ingebouwde accu zult vinden; dat moet je eerder in de verbruiker zoeken dus een dvd-speler met de mogelijkheid om ook op batterijen te werken.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Tja... maar ik heb al een DVD-speler... Vreselijk fijn ding - maar de accu ervan moet losgekoppeld worden bij gebruik in de auto (anders kan deze niet bevestigd worden aan de hoofdsteun)....

Meer mensen moeten dit probleem toch hebben, dus kan me ergens niet voorstellen dat zoiets niet zou bestaan! ;)

Verwijderd

Gewoon naar zo'n shop gaan met tuning onderdelen voor auto's. Ik heb ze namelijk wel eens in het autostyle boek gezien.

EDIT: Oeps dacht dat je het over een verdubbelaar alleen had :S Sorry...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 16:06 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het onderwerp is sowieso niet echt geschikt voor dit forum. Ik zie echter dat je het inmiddels ook in EL gevraagd hebt:

Sigarettenaansteker met accu maken?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.