ATI X800 Geeft problemen in Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:02

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een Ati X800 kaart in m'n pc zitten maar de Originele Ati drivers zeggen nog steeds dat er geen Ati kaart in m'n pc zit
En de Standaard Vista drivers die hij gebruikt zijn een beetje crapy dus ik wil graag naar de goede drivers

kan iemand me hiermee helpen?

bvd, Glenn

PS: als deze problemen nog 1 maand door blijven gaan dan ben ik van plan om een nieuwe NVidia kaart te kopen aangezien daar ik nooit problemen mee heb gehad

[ Voor 21% gewijzigd door Psycho_Mantis op 15-05-2007 07:35 ]

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:12
Zelfde verhaal gehad met mijn X850GT AIW. Wat ik gedaan heb, via device manager heb ik handmatig de driver gezocht. Als je eerst ATI's driver geinstalleerd heb dan heb je als het goed is een mapje met C:/ATI. Daar moet je eventjes in gaan zoeken naar C:\ATI\SUPPORT\7-4_xp_dd_ccc_wdm_enu_44981\Driver en dan nog wat mapjes verder naar de .inf file. Als je dat met device manager zoekt kun je op die manier de driver wel draaiende krijgen. Mij is het iig gelukt maar ik gebruik geen Vista meer dus kan helaas niet het exacte pad opzoeken.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:02

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Topicstarter
Het lukt wel maar ik heb grafische problemen bij spellen
Dat word dus terug naar XP
vista probeer ik over een jaar wel nog eens

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb je de nieuwste ATI Catalyst drivers gedownload?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

** Vista drivers mini-FAQ + beleid **

Beetje meer inzet verwachten we ook als het op Vista drivers aankomt. En ik vermoed dat de ATi helpdesk meer onder de indruk is van je dreiging een nVidia kaart te kopen...
sowieso verbaas ik me dat je per se een nieuw stuk hardware overweegt te kopen om een OS die 0,0 meerwaarde biedt boven een 100% supported OS te draaien, maar goed, wie ben ik?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.