Artifacts, dan denk je(ik tenminste wel) direct aan de videokaart.
Helaas is dit niet het geval. Wat is er aan de hand?
Tijdens het starten van bepaalde games krijgt de pc na het laden van alle game data een BSOD en geeft hij aan dat er een driver probleem zou zijn(gezien de FAQ hier op got met bijbehorende errorcodes). Verschillende drivers zijn getest, alles is up-to-date maar nog steeds blijft het spontane reboot probleem bestaan. af en toe gaat het echter allemaal goed.
Daarnaast krijg ik 2 op de 5 keer dat bij het starten van windows dat het scherm vol gekleurde strepen staat, gaat hij windows verder laden dan wordt het weer normaal.
- De videokaart is in orde -> 2 verschillende kaarten zijn erin geweest
- 1 cyclus is het ram getest dmv de laatste memtest.
Er is niets overclocked.
Configuratie:
- CPU, E4300
- MSI P965 Neo-F
- Club 3D Radeon X1600 PRO, 256MB
- 1GB, PC5300
Helaas is dit niet het geval. Wat is er aan de hand?
Tijdens het starten van bepaalde games krijgt de pc na het laden van alle game data een BSOD en geeft hij aan dat er een driver probleem zou zijn(gezien de FAQ hier op got met bijbehorende errorcodes). Verschillende drivers zijn getest, alles is up-to-date maar nog steeds blijft het spontane reboot probleem bestaan. af en toe gaat het echter allemaal goed.
Daarnaast krijg ik 2 op de 5 keer dat bij het starten van windows dat het scherm vol gekleurde strepen staat, gaat hij windows verder laden dan wordt het weer normaal.
- De videokaart is in orde -> 2 verschillende kaarten zijn erin geweest
- 1 cyclus is het ram getest dmv de laatste memtest.
Er is niets overclocked.
Configuratie:
- CPU, E4300
- MSI P965 Neo-F
- Club 3D Radeon X1600 PRO, 256MB
- 1GB, PC5300
Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.