Toon posts:

Voice actors gezocht voor mijn game final tear 3

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Heren en of Dames,

Ik ben tegenwoordig met een spel bezig aan het maken genaamd Final Tear 3 (zullen bij sommige van jullie wel bekend klinken), ik ben er al bijna 3 jaar mee bezig en ik hoop het te kunnen uitbrengen in augustus 2007, Final Tear 3 is een rpg game zoals Final Fantasy, Zelda en met tussen haakjes (pokemon games).

Het spel zal ingame voices bevatten die door verschillende mensen worden ingesproken, ik heb al een aardige cast met voice actors, maar ik zoek nog een paar mensen die nog voor mijn game zou willen inspreken en omdat dit een forum toch ook veel oudere mensen leek dit me de een goede plaats voor talent voor mijn oudere characters

Wat moet je kunnen?

Het is aller eerst zeer belangrijk dat je goed en vloeiend engels kan speken, het liefst ook hoog geschoold maar dat hoeft niet perse!

Ook wordt er van je verwacht dat je goed kunt acteren, je goed weet welke emoties welke tonen in de stem impliceren en vooral ook hoe je iets uitspreekt.

Als je aan deze punten kunt voldoen en je hebt +- 2 uurtjes tijd dan ben je zeer geschikt voor het inspreken wink.gif

Wat heb je eraan?

Als je inspreekt en je word de voice actor in mijn spel, betekend dit dat alle mensen die het spel gaan spelen jouw voice horen, dus als het spel beroemd wordt, word jij dat ook wink.gif

Tevens kun je bij sommige bedrijven dit als een goede competentie opgeven

Verders is het gewoon erg leuk om te doen, en erg gaaf om jezelf straks terug te horen in een computer spel.

Wat heb je nodig?

Goede microfoon

Een mail adres

Microsoft office

Een professioneel recordings programma (kan ik je leveren)

Doorzettings vermogen

Stille ruisloze ruimte

Hoe moet ik me aanmelden?

Als je mee wilt doen kun je door mij een e-mail te sturen aanmelden, zet daar bij je naam, je leeftijd. Je krijgt dan zo snel mogelijk een mail terug met een paar test regeltjes. Het is de bedoeling dat je die binnen 3 dagen inspreekt. En dat bestand stuur je mij dan terug. Is het bestand niet binnen 3 dagen terug gestuurd dan is het heel jammer maar dan mag je niet meedoen.

Als ik van iedereen de voices binnen heb ik ga ik 2 beste eruit halen, en deze 2 mensen krijgen dan een voorlopige rol. Waaruit op het laatst een definitief iemand word gekozen. Die andere persoon zou ook nog eventueel bij rolletjes kunnen is spreek als deze persoon dat wil.

Ik heb een speciaal mail adres aangemaakt voor de inzendingen, nl: finaltear3@live.nl hier kun je, je dus op aanmelden.

Tevens is er een topic met informatie over de game (deze is niet echt up te date maar geeft wel een goede indruk van het spel)

Het is tevens ook mogelijk om hier in te spreken, maar hier moet je dan ruim van te voren een afspraak voor maken!

Link informatie FT3 (is beetje outdated word binnenkort veranderd)

informatie FT3

Hieronder kun je tevens al een indruk krijgen van mijn huidige voice acteurs ;)

Ja het is bijna zover, Final Tear op 88% dat betekend dus dat hij bijna uitkomt :-[ Daarom wou ik jullie alvast laten horen hoe de voices gaan worden in het spel. Die door mijn geweldige voice actors zijn ingesproken ;)

Kunnen jullie allenmaal even aangeven welke 2 characters je het beste vind?

Lance
Afbeeldingslocatie: http://img476.imageshack.us/img476/3448/lance1ng.jpg

Voice 1
Voice 2

Jessie

Afbeeldingslocatie: http://img476.imageshack.us/img476/9213/jessie5cr.jpg

Voice 1
Voice 2

Alyssa

Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/6504/alyssa3bn.jpg

Voice 1
Voice 2

Selene

Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/6452/selene3al.jpg

Voice 1
Voice 2

Judas

Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/9292/judas5py.jpg

Voice 1
Voice 2

Vincent

Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/9885/vincent6mt.jpg

Voice 1
Voice 2

Bruno

Voice 1
Voice 2

Lucas

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/5135/lucasfaceyi4.png

Voice 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
leuk man, alleen niks voor mij! heb je een site met voortgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Executor16 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:36:
leuk man, alleen niks voor mij! heb je een site met voortgang?
Neen maar daar ga ik binnenkort ook nog een topic voor maken, of iemand een mooie site voor mijn spel wil maken. Want ikzelf ben daar niet echt goed in helaas :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik vind het ook supertof wat je aan het doen bent!

Maar, ik heb even naar de voices geluisterd uit je linkjes, en ik vind het meeste 3 keer niks :) Van een hoop druipt het nederlandsche accent, en ook niet alle stemmen vind ik bij het plaatje passen. Maar eigenlijk zou je dan ook meer moeten weten over de caracters. Het klinkt ook vaak te jong.

Ik zou naar Amerikanen en Engelsen zoeken hier in nederland, en bijvoorbeeld een duitser voor die judas. Dat je wat meer authentieke accenten krijgt.

Wat niks haalt zo'n cool spel onderuit als slechte stemmen, dan lievere oldskool text op het beeld :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maratropa schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:42:
Ik vind het ook supertof wat je aan het doen bent!

Maar, ik heb even naar de voices geluisterd uit je linkjes, en ik vind het meeste 3 keer niks :) Van een hoop druipt het nederlandsche accent, en ook niet alle stemmen vind ik bij het plaatje passen. Maar eigenlijk zou je dan ook meer moeten weten over de caracters. Het klinkt ook vaak te jong.

Ik zou naar Amerikanen en Engelsen zoeken hier in nederland, en bijvoorbeeld een duitser voor die judas. Dat je wat meer authentieke accenten krijgt.

Wat niks haalt zo'n cool spel onderuit als slechte stemmen, dan lievere oldskool text op het beeld :)
Kun je aangeven om welke characters het hier gaat? Er is btw een optie om ze uit te zetten ;)

Mischien dat het wat uitmaakt dat het alleen in gevecht scenes word gebruikt die voices :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:48:
[...]

Kun je aangeven om welke characters het hier gaat? Er is btw een optie om ze uit te zetten ;)
Lance, dit is zeker de held van het verhaal ala cloud? Daar verwacht ik toch wat meer bas/mannelijkheid
Voice1=te hoog eigenlijk, beetje "whiney"
Voice2=te gruwelijk, vreselijk accent en ook te hoog. De held zou dit soort dingen ook niet zo zeggen.

Jessie, mokkel 1 van lance? Of is het een kerel? Het plaatje is niet helemaal duidelijk.
Voice1, is ook voice 2 niet? Het klinkt wat oud en het kan man of vrouw zijn.

Alyssa. Mokkel van Lance?
Vooral voice 2 vond ik wel redelijk goed. Meer "energie"

Selene
Voice1= Vreselijk :) Veels te veel NL accent.
Voice2= Hoogte wel ok, maar ook te veel NL accent

Judas
Voice 1, is voice 2? Iig vond ik deze wel leuk, omdat het accent er dik bovenop licht, het gaat een beetje de arnold kant op. Hij klinkt wel misschien ietsje oud.

Vincent
voice1= wel ok, beetje mat.
voice2= te veel nl accent

Bruno, klinkt als een sterk maar dom type.
voice 1 en 2 zijn iig met veel energie gesproken, dat komt beter over. Beetje een of ander accentje maar dat kan misschien wel.

Lucas
Hmmmm volgens mij niet "bassig" genoeg voor dat karakter, beetje accent. Tenzij je karakter een nederlandsche dwerg met een rookprobleem is ;)

Het is natuurlijk makkelijk om kritiek te geven, het is natuurlijk ook erg moeilijk om dit goed te doen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maratropa schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:06:
[...]

Lance, dit is zeker de held van het verhaal ala cloud? Daar verwacht ik toch wat meer bas/mannelijkheid
Voice1=te hoog eigenlijk, beetje "whiney"
Voice2=te gruwelijk, vreselijk accent en ook te hoog. De held zou dit soort dingen ook niet zo zeggen.

Jessie, mokkel 1 van lance? Of is het een kerel? Het plaatje is niet helemaal duidelijk.
Voice1, is ook voice 2 niet? Het klinkt wat oud en het kan man of vrouw zijn.

Alyssa. Mokkel van Lance?
Vooral voice 2 vond ik wel redelijk goed. Meer "energie"

Selene
Voice1= Vreselijk :) Veels te veel NL accent.
Voice2= Hoogte wel ok, maar ook te veel NL accent

Judas
Voice 1, is voice 2? Iig vond ik deze wel leuk, omdat het accent er dik bovenop licht, het gaat een beetje de arnold kant op. Hij klinkt wel misschien ietsje oud.

Vincent
voice1= wel ok, beetje mat.
voice2= te veel nl accent

Bruno, klinkt als een sterk maar dom type.
voice 1 en 2 zijn iig met veel energie gesproken, dat komt beter over. Beetje een of ander accentje maar dat kan misschien wel.

Lucas
Hmmmm volgens mij niet "bassig" genoeg voor dat karakter, beetje accent. Tenzij je karakter een nederlandsche dwerg met een rookprobleem is ;)

Het is natuurlijk makkelijk om kritiek te geven, het is natuurlijk ook erg moeilijk om dit goed te doen.
hmm thx :) ja via de link staan caracter beschrijvingen daar kan je wat meer informatie vinden :P Dat van Bruno dat klopt btw dat is een sterke domme spierbundel Ik heb overigens Lance en Bruno ingesproken, maar ik moet nog iemand anders vinden van Lance want zelf ben ik ook niet echt tevreden me Lance :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
Hoe vaak moet er jou nog verteld worden dat je alle ontwikkelingen van je eigen game gewoon in het oorspronkelijke topic kan posten :? :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.