Samsung LE32S81B PC-in beeld "vibreert"

Pagina: 1
Acties:

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb sinds kort een nieuwe televisie, de Samsung LE32S81B.

Ik maak gebruik van de PC-in ingang op de televisie om hem als extended display te gebruiken, en zo films te kijken.

Hier volgt het probleem:

Op mijn oude Samsung LE32T51 werkte het perfect op de resolutie 1360 x 768. Maar als ik dat op mijn nieuwe tv probeer lijkt het alsof het beeld "vibreert". Ik heb via het PC menu het beeld automatisch af laten stellen maar dat lijkt het probleem ook niet op te lossen. Ik heb allerlei andere resoluties geprobeerd maar geen van deze lijkt het (perfecte) resultaat te geven als op de vorige Samsung.

De computer is via een VGA kabel verbonden met de tv.

Iemand ervaring met dit probleem op deze tv?

Verwijderd

Hi X-plosive

Ik bezit de Samsung LE32S81B sinds 2 weken, en gebruik momenteel een HDMI/DVI kabel om hem aan te sluiten op m'n PC. Heb ook een VGA kabel geprobeerd, gaf ongeveer dezelfde kwaliteit. Heb op beide manieren geen last van vibraties, gebruik Win Vista en een crappy nVidia driver. Op alle resoluties is het beeld prima zonder trillingen, tv staat ingesteld op 30hz.
Gebruik je misschien een verkeerde refresh rate?

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vraagjes:
- Refreshrate?
- Lengte kabel?

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
X-plosive schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:29:
Ik heb sinds kort een nieuwe televisie, de Samsung LE32S81B.

Ik maak gebruik van de PC-in ingang op de televisie om hem als extended display te gebruiken, en zo films te kijken.

Hier volgt het probleem:

Op mijn oude Samsung LE32T51 werkte het perfect op de resolutie 1360 x 768. Maar als ik dat op mijn nieuwe tv probeer lijkt het alsof het beeld "vibreert". Ik heb via het PC menu het beeld automatisch af laten stellen maar dat lijkt het probleem ook niet op te lossen. Ik heb allerlei andere resoluties geprobeerd maar geen van deze lijkt het (perfecte) resultaat te geven als op de vorige Samsung.

De computer is via een VGA kabel verbonden met de tv.

Iemand ervaring met dit probleem op deze tv?
ja moet de timing van je VGA output dan aanpassen, kan je in de nvidia control panel doen(staat standaard op auto)
had het zelfde probleem namelijk ;), heeft niks met je tv te maken verder