Hallo mede-tweakers 
Ik ga voor een casemod een Xbox 360 modden. So far so good.
Ik heb op marktplaats een defecte Xbox360 gekocht maar die gast waarvan die xbox is geweest heeft de behuizing en de CPU koeler dermate beschadigd dat ik verplicht ben deze casemod te gaan maken.
Nu is het vinden van een cooler erg lastig. Ik wil er namelijk één met een heatpipe of een erg goede koeler want de standaard koeler is erg goed, hij moet dus niet slechter gaan koelen.
Het lastige eraan is de maten, kijk maar eens naar de volgende plaatjes:

De maten van de mounting holes is 60mm bij 60mm, vierkant dus, daar heb je niet veel ruimte omheen dus veel breder / langer dan 60 bij 60 mm kan de koeler zijn zijn aan de onderkant. Een veel groter probleem is echter de hoogte, de koeler mag maximaal 50mm hoog zijn.
Nu had ik de Arctic freezer 64 LP op het oog maar die was dus te hoog
Ik hoop dat jullie goede ideën hebben !!
Op de GPU ga ik een VF-700 of VF-900 plaatsen, dat moet geen probleem vormen.
Ik ga voor een casemod een Xbox 360 modden. So far so good.
Ik heb op marktplaats een defecte Xbox360 gekocht maar die gast waarvan die xbox is geweest heeft de behuizing en de CPU koeler dermate beschadigd dat ik verplicht ben deze casemod te gaan maken.
Nu is het vinden van een cooler erg lastig. Ik wil er namelijk één met een heatpipe of een erg goede koeler want de standaard koeler is erg goed, hij moet dus niet slechter gaan koelen.
Het lastige eraan is de maten, kijk maar eens naar de volgende plaatjes:

De maten van de mounting holes is 60mm bij 60mm, vierkant dus, daar heb je niet veel ruimte omheen dus veel breder / langer dan 60 bij 60 mm kan de koeler zijn zijn aan de onderkant. Een veel groter probleem is echter de hoogte, de koeler mag maximaal 50mm hoog zijn.
Nu had ik de Arctic freezer 64 LP op het oog maar die was dus te hoog
Ik hoop dat jullie goede ideën hebben !!
Op de GPU ga ik een VF-700 of VF-900 plaatsen, dat moet geen probleem vormen.
If you do not change direction, you may end up where you are heading