Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Ik heb deze voor 100 piek gekocht met 50 piek beltegoed. Er zit nu een trilmoter in, SIM-lock is er af en de blauwe LEDjes komen eaan.
top 5 volgens http://www.kieskeurig.nl
1. Ericsson A 2618 8.83
2. Nokia 6210 8.8
3. Siemens S35i 8.74
4. Siemens M35i 8.7
5. Samsung SGH-a-100 8.68
(ericsson is net nieuw vandaar op 1 denk ik, is een budget telefoon)
heheOp woensdag 07 februari 2001 20:04 schreef Accident het volgende:
Nog steeds niet je aandelen www.kieskeurig.nl verkocht xxxMaverick?
Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...
Verwijderd
in die koelkast kun je nog een keer wat drankjes onderweg meenemenOp woensdag 07 februari 2001 18:57 schreef the_undertaker het volgende:
dat is absoluut de PocketLine Swing
Verwijderd
nee die libertel mn2 van je is makkelijk te vervoerenOp woensdag 07 februari 2001 21:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
in die koelkast kun je nog een keer wat drankjes onderweg meenemen
Tja..dr valt niks meer te tweaken aan dat toestel. vandaarOp woensdag 07 februari 2001 21:56 schreef Dezjay het volgende:
3210 blauwe leds, vibra motor, geen simlock, eigen opstart en operator logo's etc etc... wil nu alleen een nieuwe lol isder af
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Is jammer genoeg niet veel geproduceerd om hem exclusief te houden - ik was 'met geluk' een van de eerste in Nederland, maar het schijnt nu nog steeds zo moeilijk te zijn om ze te krijgen!
al met al : TOP !
assumption is the mother of all fuck ups
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Een goede telefoon moet voor mij voldoen aan de volgende eisen:
- trilalarm
- geen antenne (intern dus)
- WAP (om e-mail op te halen in de vakantie)
- niet te groot
- niet te zwaar
- li-ion batterij
- goede batterijduur
- snelle menu's
--------------------
wat verder leuk is:
- mooi uiterlijk
- spelletjes
eindelijk iemand die het ook inzietOp donderdag 08 februari 2001 08:52 schreef havana het volgende:
J5 is wel een leuk apparaatje... ECHT slechte telefoons worden er ook bijna niet meer gemaakt behalve alles waar Pocketline op staat
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Tweaken is het aanpassen (verbeteren) van de standaardconfiguratie om zo een optimale functionaleit te krijgen. Bij mobiele telefoons moet je dan denken aan opstartlogo's, blauwe ledjes ipv groene, een vibramotortje en (in mindere mate) een nieuw frontje.Op woensdag 07 februari 2001 21:06 schreef cybermatrix het volgende:
Wat is een tweakte telefoon
zal wel een stomme vraag zijn
Verwijderd
Een datakbel kopen en een stukje software downloaden en verder? Waar komt die trilmoter dan?
Verwijderd
Alles erop wat je ooit nodig hebt
Verwijderd
En de T28 ookOp donderdag 08 februari 2001 17:11 schreef LLagerwerf het volgende:
Ericsson T20 rules!!!!!!!!!
:):):):):)

Beste telefoon van het moment, om deze redenen:
-Lekker lange Standby-tijd
-Veeeeeeeeeeeeel functies
-1500 namen, 250 SMS opslaan in telefoon
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
functies zijn goed dat moet ik toegeven
maar zou hem zelf niet kopen
heb zelf 8850
vind ik mooier en kleiner
maar goed gaan geen telefoons afkraken hier
elke telefoon met nokie erop is goed:-)
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
ik heb zelf nu een panasonic GD93 vet ding
trilalarm
voicedail
wap
7 verschillende kleuern display
eigen beltoon opnemen
3 beltonen componeren
voicememo
en weegt maar 77 gram en das nog minder dan de lichtste nokia
Voordelen van groot geheugen bla bla.
Die hele kleine dingen vind ik bagger, die raak ik toch maar kwijt.
voicedial, de meest nutteloze uitvinding ooit :P77 gram, speelgoedOp donderdag 08 februari 2001 21:00 schreef SilverBolt het volgende:
Nokia's zijn wel leuk maar rete duur en lomp zwaar
ik heb zelf nu een panasonic GD93 vet ding
voicedail
en weegt maar 77 gram en das nog minder dan de lichtste nokia
zit ook op mijn 8850 (91 gram)
nokia duur misschien zwaar ?nee man
8210 79 gram scheelt 2 gram met de joune daar ga je niet dood van
en panasonic is alleen vanaf de gd90 versie begonnen met kleine telefoon die ervoor waren allemaal veel zwaarder dan de gemiddelde nokia
Is op zich gemakkelijk aan te komen.... als je de volle klap geld betaalt danOp woensdag 07 februari 2001 23:40 schreef -Webmaster- het volgende:
heb sinds een jaar de Nokia 8850. Zeer goed, nog nooit een probleem gehad! Mooi blauw scherm, gewoon een hele goede telefoon.
Is jammer genoeg niet veel geproduceerd om hem exclusief te houden - ik was 'met geluk' een van de eerste in Nederland, maar het schijnt nu nog steeds zo moeilijk te zijn om ze te krijgen!
al met al : TOP !
Byteripper.
Verwijderd
Die mag er ook zijn:9Op donderdag 08 februari 2001 17:40 schreef InZane het volgende:
[..]
En de T28 ook
alleen wel een dikke antenne is onnodig vind ik als die antenne minder groot was was beter geweest
Verwijderd
nog ff sparen en dan ...........
maar de T28s die ik nu heb is ook wel OK maar helaas izzie nu een beetje cheapo
/me heeft destijds 750,- (inc 360 min.) abo betaald voor de T28s een jaar geleden maar toen had ik ook wel een
ow en de antenne vind ik dus STOER !
BB
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
nokia 3210 : 100 gulden :bijenkorf
unlocken :20 gulden :zwarte markt
vibra motor : 25 gulden
10 blauwe letjes : 4 gulden per stuk
dus al met al een best goedkoop en wijs toetelletje
Prima toestel. Kan alles....
Meerdere nummers per naam, ook handig.
Ook e-mail, modem ingebouwd, handig met mijn Palm 5X.
Redelijk goedkoop, 150 piek. Tril functie...
Ben er erg tevreden mee. En niet iedereen heeft hem (lees 3210)
Verwijderd
Klein, Licht, Handig en vooral NIET KINDERACHTIG (daarmee boedoel ik dus domme kinder ringtones en spelletjes.)
AgreeOp vrijdag 23 februari 2001 11:23 schreef arnoman het volgende:
SIEMENS SL 45
vandaag ff kijke waar je hem kan krijge met abbo
Maximum effort - Deadpool
Verwijderd
Maximum effort - Deadpool
heb je een foto?
Kunnen daar andere frontjes op dan? of is dat hak en breekwerk. Zou ook wel een ander frontje op mn M35 willen hebben...
Verwijderd
sorry heb geen foto zal dadelijk ff url zoeken van die site waar ze op staan.. ik heb het op de beurs laten doen compleet pakket met blauwe ledjes erin. ze bouwden hem voor mij in dus heb zelf niet moeten breken maar ik kreeg de oude behuizing terug en om die open te krijgen is het echt breekwerkOp vrijdag 23 februari 2001 15:22 schreef DasH het volgende:
He mafiasven,
heb je een foto?
Kunnen daar andere frontjes op dan? of is dat hak en breekwerk. Zou ook wel een ander frontje op mn M35 willen hebben...
Verwijderd
en dan bij frontjes van c35 i
ik heb zoiets als de metallic silver maar dan geen click on maar compleet frontje. met blauwe ledjes zeker een aanrader
Verwijderd
waarrr heb jij die gehaald?Op vrijdag 23 februari 2001 23:14 schreef ken het volgende:
ik heb de 8250
De Siemens S25......
- Niet duur (lees: goedkoop)
- Li-on (het belangrijkste aspect van een telefoon)
- trilfunctie
- klein
- ingebouwd modem
- infrarood
leuk, maar minder functioneel:
- kleurenscherm (hoeveel phones hebben dit ook al weer?)
- spelletjes (3D Doolhof Rules, try that on a Nokia! /EDIT: heb ff een fragmentje 3D Doolhof opgenomen met de webcam, voor de geinteresseerden: KLIK HIER (DivX, 390 Kb))
- organizer
- beltoon compozer (
- voicememo
een Samsung A110

+ De mooiste telefoon die ik ooit gezien heb. hij is echt
- Klepje was bij mij na 2 weken al gaar...
op dit moment heb ik de S35i van Siemens:

+ Zeer degelijke telefoon
+ Handige menu's + opties (kalender, enz)
+ Mooi zakelijk design. een nokia 3310 / 6210 heeft 'iedereen'
- Backlight is wat zwakjes
Krijg binnkort de 8850

+ Wat een ontzettend mooi design + blauwe ledjes
+ zeer handige menu's
+ nokia kwaliteit (niet dat andere fabrikanten geen goeie telefoons maken, maar nokia is me nog het beste bevallen)
- Voor sommige ben je meteen een patser
ik ken 2 winkels in nederland die de 8250 hebbenOp vrijdag 23 februari 2001 23:27 schreef Raikane het volgende:
[..]
waarrr heb jij die gehaald?
ze hebben hem in
wah kiu ze hebben 2 fillialen eentje in rotterdam en eentje in amsterdam
rotterdam
kruisplein 28
3012 cc rotterdam
tel 010-4330435
amsterdam
geldersekade 104
1012 BN amsterdam
tel 020-6264010
prijs
899 gulden met een allin dutchstone 180 abbo volgens mij
ik weet niet zeker of die prijs met combi van 180 of 360 abo is is een beetje vaag beschreven je moet maar ff bellen
voor de exacte prijs
het is een chinese winkel dus ze beginne meestal meteen chinees te praten je moet dan gewoon laten weten dat je geen chinees kent
het is allemaal legaal dus er zal ook wel garantie op zitten
Verwijderd
900 piek en dan met zo'n kutabo erbij?Op zaterdag 24 februari 2001 09:30 schreef jazzVL het volgende:
[..]
ik ken 2 winkels in nederland die de 8250 hebben
ze hebben hem in
wah kiu ze hebben 2 fillialen eentje in rotterdam en eentje in amsterdam
prijs
899 gulden met een allin dutchstone 180 abbo volgens mij
ik weet niet zeker of die prijs met combi van 180 of 360 abo is is een beetje vaag beschreven je moet maar ff bellen
voor de exacte prijs
Dat hoeft voor mij niet.
Ik bestel em liever ergens in Azie met meerdere mensen tegelijk ofzo.
Volgens mij is dat nog goedkoper ook...
maar dat ze in de advertentie zetten met dutchtone betekent niet dat hij alleen met dutchtone kan.
in een advertentie zeggen ze ook een telefoon met bv kpn abbo maar met ben kan dat ook.
wah kiu heeft die dingen ook als import uit azie.
maar je ziet maar het is dat de mensen weten waar je ze kan halen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
The END of the foon
[img]"http://www.geocities.com/jhoogstede2000/SonyZ5.jpg[/img]
Mijn vorige was ook een Sony (CMD-C1)...Sony bevalt me eik best goed als mobiele telefoon. Design is in ieder geval beter dan (met alle respect) de doorsnee nokia....maar dat is persoonlijk.
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
kunne lekker veel sms'jes op veel functies lekker plat groot duidelijk display handige bediening enz enz nez
no 2: siemens sl45 mp3 speler van goeie kwalitiet ok fijne bediening lekker veel spelletjes (jah die zijn verslavend
no 3: nokia 8250 dat ding is erg cool een echt hebbeding mooi display veel mogelijkheden klein lekker veel sms'jes kun je er in kwijt heb deze pas 1 dag dus heb em nog niet echt goed uitgeprobeerd
Verwijderd
ik heb gekozen voor de 6210... heb eerst een jaar de 3210 gehad waar ik helemaal geen problems mee heb gehad
Nokia 6210 bevalt me echter nog beter... ok hij is niet klein maar ook niet onhandug klein/groot... ut is daarom ook een zaken mobieltje...
3310 is meer voor FUN enzo
Als je voor klein gaat zou ik de 8210 nemen.
Maar wanneer je ALLES wilt kunnen op je telefoon (like me
Ideale telefoon, zit een ontzettend goeie handsfree op, beltonen zijn gewoon .wav die je zelf kan maken met een converter op de nokiasite (zijn ook te downen maar moeilijker te vinden), je kan je eigen software installeren: excell sheets bijv, of een koel schaakprgramma, heb er zelf nu tetris op staan.
Wappen kan je overboord gooien (kan wel als je wilt) je kan gewoon internetten (frames en flash natuurlijk niet mogelijk).
Agenda
Je kan zelfs in DOS opstarten als je wilt
Er staan legio steden in over de hele wereld zodat je het tijdsverschil kan zien, en zelfs welke landcode je voor het telnummer moet zetten.
Je kan er tot 128mb geheugen in zetten (heb zelf 8MB en is ruim voldoende voor mij).
Voice Recorder.
Een converter voor valuta, mijlen, etc. etc.
Fax
Terminal simulator
telnet clients.
Maar hij is wel wat groot, als je dat lastig vindt moet je maar vanaf zien, wacht anders nog eventjes en koop de 9210, die kan nog net iets meer (epoc OS) zoals avi afspelen en such.
uuh ik klink geloof ik alsof ik bij Nokia werk....
Gewoon superteelfoon
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
heb zelf Nokia 8210
Nokia 3210: Zwaar en lomp
3310: heeft iedereen zo onderhand
8210: Scherm gaat bij veel gebruik een beete flippen.
8850: Onderste toetsen zijn erg kut om in te drukken. (* 0 #)
1000 namen opslaan, je kan ook adres email en andere nummers onder 1 naam hangen, super lang standby, mooi design, alleen te groot.
Daarom is de 8250 mijn opvolger, heeft dezelfde mogelijkheden (geen wap) en is even groot als de 8210 (heb ik ook gehad) maar met blauwe verlichting... voorlopig alleen in asie te krijgen.
Verwijderd
En de Sony J5? Weinig reacties daarover. Ik wou er morgen 1 gaan halen, zit alleen te twijfelen tussen Dutchtone en Ben...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
heb nu de 8210 nog nooit problemen mee gehad.
6210 past niet makkelijk in je broekzak
8850 die zie je al te vaak is niet meer exclusief.
Verwijderd
Ik heb ook de Z5 gehad nou wat een elende was altijd kapot (schijnt geen uitzondering te zijn). Maar nu een J6Op maandag 26 februari 2001 00:04 schreef Dexter het volgende:
Ik heb nu sinds 1 week een Sony CMD-Z5, en ik ben er uitermate tevreden over. Klein, licht, kan alles (behalve voicedailing, but who needs that anyway) en hij ziet er zo verdomde strak uit
[img]"http://www.geocities.com/jhoogstede2000/SonyZ5.jpg[/img]
Mijn vorige was ook een Sony (CMD-C1)...Sony bevalt me eik best goed als mobiele telefoon. Design is in ieder geval beter dan (met alle respect) de doorsnee nokia....maar dat is persoonlijk.
Dex
en NOKIA
Maar overal zijn Nokia's de goeiste telefoons, maar Alcatel heeft nu tegenwoordig een aardige inhaalrace gedaan. Nokia zal het moeilijk gaan krijgen,vooral omdat et design van de 8310 en de 6310 toch niet allemans smaak zijn. Net ff iets te veel speelgoed.
Bennie gek, ben een koe!
6310 is wel lekker vanwege de functies, maar dat uiterlijk
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
best een leuk ding opzich, alleen die rare Belgische friet erop, ow dat is de antenneOp vrijdag 07 september 2001 10:43 schreef Flippit het volgende:
[afbeelding]
En dat voor die prijs!!!
BTW: Het is Beste Telefoon in plaats van [i]Goeiste Telefoon[i] !!!
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Ik had zelf alleen geen zin om zoveel geld aan een foon uit te geven dus ben ik voor de iets goedkopere Ericsson T29 gegaan, ook een lekker toestelletje (de Nokia's in die prijsklasse bevallen me niet, vandaar).
iig een 6210 of een 3310
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
gewoon een mooie handige telefoon, waar niet de hele wereld mee rond loopt!
Verwijderd
Ach wat jammer nou ik heb hem ook.Op vrijdag 07 september 2001 19:32 schreef Murphy23x het volgende:
Ik ben en blijf blij met mijn panasonic GD-93!
gewoon een mooie handige telefoon, waar niet de hele wereld mee rond loopt!
Verwijderd
P'don? Pocketline blijft DE gsm !Op donderdag 08 februari 2001 08:52 schreef havana het volgende:
J5 is wel een leuk apparaatje... ECHT slechte telefoons worden er ook bijna niet meer gemaakt behalve alles waar Pocketline op staat
Robuust als een ...uh....pocketline
Heb zelf een 8250 en SL45 hoor, daar niet van
Verwijderd
Gewelig ding, heb em ook al een tijdjeOp vrijdag 07 september 2001 10:43 schreef Flippit het volgende:
[afbeelding]
En dat voor die prijs!!!
Stukker beter dan m'n "oude" 3310.
Het enige wat ik mis op m'n ericsson is T9, smst toch wel makkelijk
En ik vindt hem gewoon mooi & zakelijk, en wat de 8210 en de 8850 betreft, dat zijn ook mooie dingetjes
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Er zit alles op wat ik nodig vind op een telefoon en hij ziet er ook nog eens hartstikke gaaf uit!!!