Harman Kardon Home Cinema HS 200/230

Pagina: 1
Acties:
  • 859 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik kwam deze vandaag tegen op het internet. Een klein onderzoek wees uit dat mijn plaatselijke dealer hem helaas niet in de collectie heeft opgenomen en wees me gelijk door naar een JVC of een Sony. Toch leer ik hier altijd dat HK een betere kwaliteit heeft.
Dus, heeft iemand al enige ervaring met dit systeem?
2.1 Geïntegreerd Home Theater Systeem
De prestaties van de HS 200 laten uw vrienden zoekend rondkijken naar alle luidsprekers; een kamer vol geluid met HS 200 slecht een paar HKTS 2 luidsprekers en een 10" subwoofer met een 200 watt versterker. Dankzij Dolby® Virtual Speaker produceert dit compacte systeem een 360 graden geluidsbeeld dat uitstijgt boven alles wat u met twee luidsprekers voor mogelijk hield. Voorzien van alle Harman Kardon DVD-kenmerken, inclusief HDMI™ progressive scan, afspeelmogelijkheden voor MP3, JPEG en WMA, brengt de HS 200 grote prestaties in kleine kamers.

Vermogen
Subwoofer: 65 Watt
Aantal satelliet speakers: 2
Satelliet speakers: 65 Watt

Functies
Afspeelmogelijkheden: CD, CD-R, CD-RW, DivX, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, JPG, MP3, SVCD, Video-CD, WMA
VHS-banden afspelen: x
Tuner: x
RDS: x

Home Cinema functies
Decoder: Dolby Digital, DTS

Aansluitingen
Optische uitgang:
Optische ingang: x
Coaxiale uitgang: x
Coaxiale ingang: x
S-Video: x
Componentuitgang: x
HDMI aansluiting: x
Scart aansluiting(en): 1
Hij wordt bij ons voornamelijk gebruikt voor muziek luisteren. Met name spaanse gitaar muziek, soundtracks van films, Rock. Maar ook Gregoriaans gezang :$. Dingen als Alanis en Nyah (soundtrack MI2) gaan bij ons meestal een flink stuk harder dan goed voor ons gehoor systeem.

Daarnaast houden wij ervan menig film te kijken.
Zoals bij velen van ons wil sommige media ook nog wel eens van de laptop komen. :+

Is dit een systeem dat een beetje geschikt voor deze doeleinden? Of kan ik toch beter kijken voor een JVC Sophi (nog wat) voor de aansluiting mogelijkheden op het lan.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!