Toon posts:

is er een alternatief voor livedrive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
of had ik gewoon in een keer de platinium moeten kopen

bij voorbaat dank

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Ja! De LiveDrive(II) is nauwelijks los te koop en als ie besteld moet worden is ie toch bijna net zo duur als de platinum.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Het ligt eraan wat je wil, ik heb zelf de extra input (aux) van de live en de line out vastgesoldeerd aan twee vrouwtjestulpjes en vastgemaakt in de voorkant van m'n kast ( boven het diskettestation, netjes 4 gaatjes in geboord) ziet er netjes uit en ik heb nu aan de voorkant een line in en een line out. Zoiets zou je dus ook digitaal met je spdif kunnen doen denk ik.... en het kost bijna niks ( als je tijd niet meerekent)

aAarGhh

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Voor het digitale signaal ligt het iets lastiger; je moet bijvoorbeeld de goede kabel enzo gebruiken.
Ik heb twee losse breakout-boxjes gebouwd; eentje voor de splitsing van MIDI en lolpookjes en eentje voor S/P-DIF|TosLink-in en uit.
Die eerste gaat gewoon met een volledig bedrade kabel van de Joystick/MIDI-uit naar de breakout-box, de andere zit met een flatkabeltje en een 5x75ohm coaxkabel aan de buitenkant verbonden.
Werkt perfect, voor plm. 100,-*D

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb precies hetzelfde gedaan, aan de voorkant wat dingen gemonteerd, zie pic
Afbeeldingslocatie: http://www.internettrash.com/users/gsmplaza/computer.jpg

Er is alleen erg veel ruis en gestoor. Dit probleem is verholpen als ik de kabels via de buitankant laat lopen.
De electronica binnenin de computer lijkt dus erg veel storing te veroorzaken.