Ik ben op dit moment bezig met een eigen CMS en hierin wil ik een mooi PHPinfo overzichtje verwerken.
Ik heb vooralsnog het volgende:
Nu werkt dit perfect ( tips zijn altijd welkom ).
Maar nu ben ik opzoek naar een reguliere expressie die op elke tabelrij achter elke tabelcel, behalve de laatste, nog een tabelcel voegt ( voor opmaaktechnische redenen ).
Tot nu toe ben ik tot het volgende gekomen:
Toch plaatst deze ook achter de laatste tabelcel, dus voor het einde van een tabelrij de extra tabelcel. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb met rot gezocht maar ik kan niks vinden. Zelfs mijn trouwe RegexBuddy kan me er niet mee helpen.
Ik heb vooralsnog het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| ob_start(); phpinfo(INFO_GENERAL | INFO_CONFIGURATION | INFO_MODULES); $phpinfo = ob_get_contents(); ob_end_clean(); preg_match_all('#<body[^>]*>(.*)</body>#siU', $phpinfo, $output); $output = preg_replace('#<table#', '<table class="adminlist"', $output[1][0]); $output = preg_replace('#(\w),(\w)#', '\1, \2', $output); $output = preg_replace('#border="0" cellpadding="3" width="600"#', 'border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="100%" class="rows"', $output); $output = preg_replace('#<hr />#', '', $output); $output = preg_replace('# class="e"#', '', $output); $output = preg_replace('# class="v"#', '', $output); $output = preg_replace('/((<tr>.*?<\\/tr>[^<]*<tr)(>.*?<\\/tr>))/s', '$2 class="darkrow"$3', $output); $output = preg_replace('/((<tr)(>.*?<\\/tr>[^<]*<tr class="darkrow">.*?<\\/tr>))/s', '$2 class="lightrow"$3', $output); |
Nu werkt dit perfect ( tips zijn altijd welkom ).
Maar nu ben ik opzoek naar een reguliere expressie die op elke tabelrij achter elke tabelcel, behalve de laatste, nog een tabelcel voegt ( voor opmaaktechnische redenen ).
Tot nu toe ben ik tot het volgende gekomen:
code:
1
| $output = preg_replace('/(<td>.*?<\\/td>)((?!^<\\/tr>))/s', '$1<td class="s"></td>$2', $output); |
Toch plaatst deze ook achter de laatste tabelcel, dus voor het einde van een tabelrij de extra tabelcel. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb met rot gezocht maar ik kan niks vinden. Zelfs mijn trouwe RegexBuddy kan me er niet mee helpen.