Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
wie weet hoe ik filmpjes op het internet kan kijken ik heb een abo met internet van orange,ik bedoel filmpjes op you tube en tussenhaakjes.nl.nu krijg ik alleen de site maar kan geen filmpjes kijken ik heb een nokia N73

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 20:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:50:
wie weet hoe ik filmpjes op het internet kan kijken ik heb een abo met internet van orange,ik bedoel filmpjes op you tube en tussenhaakjes.nl.nu krijg ik alleen de site maar kan geen filmpjes kijken ik heb een nokia N73
er is een heeeeeel lang draadje van de N73, kijk daar eens rond. Je zult versteld staan van wat je er allemaal vind

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:54:
[...]

er is een heeeeeel lang draadje van de N73, kijk daar eens rond. Je zult versteld staan van wat je er allemaal vind
ik heb alle topic's al gelezen maar kan niks vinden meschien dat ik er over heen gelezen heb

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:09:
[...]

ik heb alle topic's al gelezen maar kan niks vinden meschien dat ik er over heen gelezen heb
vind je het erg als ik het niet geloof ;)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:09:
[...]

Misschien heb je er wel overheen gelezen in alle topics

Begin hier anders eens: Het Nokia N73 Topic Deel 6

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

^^ :Y)

En, als je het echt niet wil / kan vinden dan plaats je je vraag in dat topic. (dus: maak geen nieuw topic aan!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.