Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik kwam op pixmania het franse merk met MP3-spelers Neonumeric tegen maar vind de prijs verdacht laag en vind hier nergens bruikbare reviews van. Zijn er hier misschien mensen die hier al van gehoord hebben of ervaringen mee hebben?

Wat is anders op dit moment de beste aanrader van MP3-spelers met groot kleurenscherm en video en foto functies? Minimaal 2GB intern geheugen? Ik zie echt door het bos de bomen niet meer met al die onbekende merken op de markt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom kijk je dan naar onbekende merken, en waarom niet naar de wat bekendere? Kijk eens rond in PMD om te kijken welke spelers populair zijn, en kijk of je het wat vindt. Aanraders zijn niet te geven als je niet je specifieke eisen en budget post.
Maar ik denk dat je beter eerst zelf even het eea kunt gaan opzoeken door wat gerichter te zoeken. Zoals ik al zei, kijk eens rond in dit subforum en gebruik de DAP.db om te kijken welke spelers aan je eisen voldoen.

Het door jou genoemde merk heb ik nog nooit van gehoord, en icm de lage prijs zal het wel weer een budgetspeler zijn die al uit elkaar valt als je er naar kijkt, een soort Blokker-speler dus. Kan het mishebben, maar dat is wel vaak het geval.

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-11 07:28
Zo verdacht goedkoop vind ik ze niet eens een Creative zen V zit ongeveer in de zelfde prijsklasse als deze spelers
de neonumeric pagina op pixmania

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Hetgeen me aansprak was het grote scherm (de volledige grootte van de speler wordt gebruikt voor het schermpje), de andere spelers die dit hebben zijn stukken duurder, vooral die van 4gb of groter. Had pas na mijn post het topic over die Meizu's gezien en ik denk dat de M6 een grote kanshebber wordt. (2,4" scherm, OGG-ondersteuning, 8GB flash-geheugen....). Iedereen lijkt daar tevreden over dus dan betaal ik daar graag €165 voor...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goeie keus :) Dan weet je in ieder geval zeker dat je een speler van een degelijk merk in handen hebt.