Van het weekend gaan we hier de voortuin betegelen, dus ik was vanavond al wat voorbereidingen aan het treffen. Er zaten wat worteltjes in de weg, dus ik was fanatiek bezig met een bijl, maar ineens kwam er een blauwe kabel naar boven. Shit dacht ik
.
Goed, dat was dus de KPN kabel. Ik heb hem niet fataal doorgehakt, maar 4 van die blauwe adres en de kern is beschadigd. Nou doet de telefoon het gek genoeg niet, maar ADSL nog wel
Hoe kan dat? Het gaat toch beide over een aderpaar en word binnen pas gesplit door de splitter? Ik heb KPN gebeld, die hebben de lijn gemeten en alles moet gewoon goed zijn.... alleen mijn telefoon doet het dus niet! Nu heb ik een monteur geboekt voor morgen, maar dat komt wel voor mijn rekening
Heeft iemand er een verklaring voor dat de telefoon het niet meer doet maar ADSL nog wel? Of misschien heeft iemand een oplossing hoe ik dit probleem zelf weer kan fixen?
Goed, dat was dus de KPN kabel. Ik heb hem niet fataal doorgehakt, maar 4 van die blauwe adres en de kern is beschadigd. Nou doet de telefoon het gek genoeg niet, maar ADSL nog wel
Heeft iemand er een verklaring voor dat de telefoon het niet meer doet maar ADSL nog wel? Of misschien heeft iemand een oplossing hoe ik dit probleem zelf weer kan fixen?