[Delphi]ActiveX geeft unknown publisher

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb met delphi een activex programmatje in elkaar gezet, ik doe dan web deploy en hij maakt netjes een HTML bestandje met de geoutputte OCX.

Maar wil ik deze starten dan mag dit niet van MS want hij zegt dat het een unknown publisher is, maar waar geef ik op wie de publisher is in Delphi 7? Ik kan het vast wel ergens omzeilen in de opties maar het is voor een interne gemeenschap dus ik wil dit niet.

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Zo'n bekende publisher vergt een certificaat die geld kost. Weet je wel zeker dat je een ActiveForm wilt maken?

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• Megamind
LordLarry schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:10:
Zo'n bekende publisher vergt een certificaat die geld kost. Weet je wel zeker dat je een ActiveForm wilt maken?
Het is gewoon om te testen eerlijk gezegd, en het bevalt me opzich prima, ik ben niet echt een java programmeur, en voor mijn doeleinde is dit prima, beter dan, ajax of andere serverside oplossingen.

Ik had al iets vaags gevonden over certificaten ja, zijn er geen gratis certificaten zelf te genereren?

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Ja, een gratis test certificaat is er, maar die geeft in je browser gewoon ook een melding dat deze niet geldig is.

In Delphi kan je ook op de RAD manier websites maken. In win32 Delphi kan het bijvoorbeeld met Intraweb en in Delphi for .Net gewoon met ASP.Net.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• Megamind
LordLarry schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:35:
Ja, een gratis test certificaat is er, maar die geeft in je browser gewoon ook een melding dat deze niet geldig is.

In Delphi kan je ook op de RAD manier websites maken. In win32 Delphi kan het bijvoorbeeld met Intraweb en in Delphi for .Net gewoon met ASP.Net.
Je hebt gelijk, ik ga daar denk ik eens verder in verdiepen. Bedankt!