Toon posts:

LG 42PM1MA presentatiescherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan dit plasmascherm (2e hands) te kopen maar vraag me af of ik hier ook tv op kan kijken omdat het eigenlijk een presentatiescherm is. Hier volgen 2 linkjes naar 2 verkooppunten.....

http://www.completer.nl/p...c=productdetail&aid=17298

http://www.misco.nl/produ...1000cd%2Fm2%205.000:1.htm

Kom er niet uit of het wel/niet morelijk is.... omdat er wel over hdtv wordt gesproken, kan alleen niks terugvinden op de site van LG.

Wanneer het mogelijk is om er ook tv op te kijken is mijn vraag of iemand weet welke aansluitingen erop zitten, en wanneer het niet mogelijk is om er tv op te kijken (wat) kan ik er bij kopen om toch tv te kunnen kijken erop (tuner, dvd recorder enz enz).....

Alvast bedankt voor de reacties!!!

Verwijderd

Topicstarter
wij ontvangen het tv signaal via upc.... we hebben het nu nog analoog maar als ik zon media box met 2 scart aansluitingen bestel.... kan ik dan al tv kijken en zappen op de mediabox met zon presentatiescherm....

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-07 10:16

SeatRider

Hips don't lie

Dat zal best kunnen, als je zapt via je UPC box, maar waarom zou je dat doen als je voor 850 euro al een LG of Panasonic plasma koopt, met ingebouwde tuner, dus een echte TV?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
ik kan deze tv voor een E400 kopen dus ben dan goedkoper uit.... maar het is dus wel mogelijk alleen een beetje omslachtig...

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-07 10:16

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:20:
ik kan deze tv voor een E400 kopen dus ben dan goedkoper uit.... maar het is dus wel mogelijk alleen een beetje omslachtig...
Neuh, valt wel mee, ik gebruik de tuner van mijn LCD ook niet, omdat ik UPC digitaal heb. Dan zou je alleen nog even moeten kijken hoe dit scherm met normale tv beelden omgaat, het kan zijn dat ie enkele specifieke data eigenschappen heeft, zoals onnatuurlijke kleuren, te hoog contrast of een lage reaktietijd... Maar voor 400 euro... kun je er aan nog meer komen? :)

Overigens meldt de tweede link dat er gewoon een tuner inzit, dus je zou er zo mee aan de slag kunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door SeatRider op 15-05-2007 12:48 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt