Het grote, Geforce 8800 GTS Topic !

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-07 19:24
Ik weet niet of ik zulke topics mag plaatsen, anders verwijderd een moderator het maar :) Maar het leek me wel een leuk idee :P

Zoals de titel al zegt, het gaat in dit topic over de Geforce 8800 GTS 640/320 MB versies :)
Hier kan je je mening of benchmarks in proppen :)
Ik zelf krijg over 2/3 dagen een nieuwe PC met een Geforce 8800 GTS 320 MB erin.
en dus ben ik nieuwsschierig naar bechmarks :P, en natuurlijk wat jullie er van vinden.
Dus ik hoop dat dit topic mag :).

Gr Rick !

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

rickyy schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:48:
Ik weet niet of ik zulke topics mag plaatsen, maar anders verwijderd een moderator het maar :) Mar het leek me wel een leuk idee :P
Dat is wel 'n erg simpele redenering is 't niet...

Heb je bv andere topics gezien over Videokaarten..!? Wat valt je daar bijvoorbeeld op?

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Een groot topic over de GeForce 8 serie heeft al eerder bestaan, maar een nieuw deel over puur de 8800 GTS is te selectief, pak dan de volledige 8xxx serie, bovendien kan je topicstart ook wel een stuk beter :P
Zie ook [discussie] nVidia 8xxx Topic - Deel 7 bijvoorbeeld, als iemand weer een goede topicstart voor de GF8 serie kan maken dan mag dat natuurlijk.
Vragen over een (nieuwe) topicstart voor een groot deel mag je altijd aan mijn collega's of mijzelf stellen, desnoods met de code van de nieuwe topicstart. Dan hoor je het wel :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.