Toon posts:

RS232 monitoren en emailen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem, ik heb ergens een schakeling hangen die data uitspuugt over de seriele poort.

Deze data komt binnen op mijn laptop, en nu moet deze data 1 keer in de zoveel tijd automatisch gemaild worden. Weet iemand hier een standaard tool voor.

Waarom nu loggen en mailen: Wel.... port forwarding mag daar niet dus realvnc oid kan niet naar die laptop toe, echter emailen kan wel.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Kan je die data niet gewoon laten ftpen automatisch dmv een script en een cronjob?

[ Voor 6% gewijzigd door Mishmash op 14-05-2007 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles kan natuurlijk maar zoek gewoon ff een snelle oplossing, ben op locatie en heb verder niets bij de hand.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
Opzich is dit zeker iets maar zoals ik al zei ik heb geen ontwikkel tools bij de hand dus kan niets compileren enz.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

VBscript compileren is sowieso een beetje lastig. Ik "compileer" de zaken meestal door op cruciale punten een msgbox neer te zetten en zo te controleren of alle waarden netjes doorkomen en kloppen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:05:
Opzich is dit zeker iets maar zoals ik al zei ik heb geen ontwikkel tools bij de hand dus kan niets compileren enz.
voor vbscript heb je toch alleen maar een teksteditor nodig? En dat draait op zo goed als alles wat Windows heet :)

[ Voor 0% gewijzigd door the_stickie op 14-05-2007 19:09 . Reden: ik heb dringend een nieuw tobo nodig; goedkope kutzooi grrr :p ]

Verwijderd

Topicstarter
Das allemaal waar. Alleen zou handig zijn als ik een tool had die ff dit allemaal in 1 keer voor me deed, installeren en klaar.
Pagina: 1