Toon posts:

[Windows Mobile] MP4 Afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb een MIO P550, met windows mobile 5. Nu ben ik al een tijd op zoek naar een freeware tool om MP4 video's te kunnen afspelen op windows mobile. Is dit wel mogelijk aangezien hier geen programma voor te vinden is.

Verwijderd

mp4 alsin divx?
TCMPG (als ik het goed schrijf) zou dat kunnen, de gratis Beta en Freeware voor de bekende CorePlayer...

Tevens, kan je VLC Media Player ook in Windows Mobile formaat gratis downloaden, tevens ook Beta, alleen die heb ik zelf nooit werkend gekregen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:42:
mp4 alsin divx?
TCMPG (als ik het goed schrijf) zou dat kunnen, de gratis Beta en Freeware voor de bekende CorePlayer...

Tevens, kan je VLC Media Player ook in Windows Mobile formaat gratis downloaden, tevens ook Beta, alleen die heb ik zelf nooit werkend gekregen...
MP4 zoals een D600 het opneemt

Verwijderd

Ik zou toch 1 van de 2 bovengenoemde programma's proberen

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Betaplayer is supergoed!

eventueel schopje naar pda's ed..., daar weten ze er meer van :)

[ Voor 62% gewijzigd door Snake op 14-05-2007 17:02 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je moet even Googlen op TCPMP --> The Core Pocket Media Player! Beste progje wat er is!

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-07 09:27
ik zoek ook een goede mp4 speler voor windows mobile 5
ik heb The Core Pocket Media Player gedowload maar het geluid werkt hier niet bij.
ook de aac plugin gedownload maar nog steeds blijft het geluid uit(ook de andere plugin's gedownload van de site)maar nog steeds geen geluid bij The Core Pocket Media Player.

weet iemand hoe dit opgelost kan worden of heeft iemand een alternatieve mp4 player voor windows mobile 5 icm ipaq hx2110.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 19:15

DeTeraarist

#Boots2Asses

MP4 zoals een D600 het opneemt
Owh dat verklaart een hoop ja.
D600? Mobiel? Camera? Auto?
Als je er een boekje bij hebt gekregen staat er vast wel bij in welk formaat er opgenomen wordt.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-07 09:27
RonnieGoodvibes schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:03:
ik zoek ook een goede mp4 speler voor windows mobile 5
ik heb The Core Pocket Media Player gedowload maar het geluid werkt hier niet bij.
ook de aac plugin gedownload maar nog steeds blijft het geluid uit(ook de andere plugin's gedownload van de site)maar nog steeds geen geluid bij The Core Pocket Media Player.

weet iemand hoe dit opgelost kan worden of heeft iemand een alternatieve mp4 player voor windows mobile 5 icm ipaq hx2110.
iemand al een idee hiervoor?

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Pagina: 1