AMD mobo - Abit of MSI

Pagina: 1
Acties:

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
ik heb een abitkt7a al besteld en w8 al een week op mijn mobo. De winkel blijft het uitstellen en ik kan ook geen andere abit dealer in Eindhoven vinden nou is dus mijn vraag..
moet ik w88 op die abit kt7a of zou ik voor die msi moeten gaan ? want die hebbe ze wel op vooraad
btw ik moet op me mobo een isa slot hebben want met chello netwerkkaart is isa en die homos vertikken ut om me een pci kaart te geven

Verwijderd

Als ik jou was zou ik echt wachten op een Abit KT7A (raid?), je kan 'em altijd via postorder bij een andere winkel bestellen, kijk maar even in de pricewatch.

En neem dan meteen de RAID versie, als je er nu (nog) geen gebruik van maakt die je dat vast ietsje later wel.. is maar 4 tientjes duurder ongeveer, maar je HDDs wel véél sneller :Y)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou dus voor de MSI gaan. MSI K7T Turbo R natuurlijk. Retestabiel en goedkoper. Wel ff wachten want komt pas in maart uit.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 07 februari 2001 14:36 schreef cryptapix het volgende:
ik heb een abitkt7a al besteld en w8 al een week op mijn mobo. De winkel blijft het uitstellen en ik kan ook geen andere abit dealer in Eindhoven vinden nou is dus mijn vraag..
moet ik w88 op die abit kt7a of zou ik voor die msi moeten gaan ? want die hebbe ze wel op vooraad
btw ik moet op me mobo een isa slot hebben want met chello netwerkkaart is isa en die homos vertikken ut om me een pci kaart te geven
gewoon MSI mobo'tje nemen of nog ff wachten

ram er gewoon een 3com 10/100 905 kaartje in man, en sloop die chello kaart eruit
kan je de voglende lan tenminste ook op 100mbit meedoen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• cryptapix
jah daar heb ik veel aan.. tot maart w88
iig ik word nu door meerdere mensen geadviseerd asus a7v te nemen
aleen ME KANKERCHELLO IS ISA KAART :((((((((
niet leuk dus....
nog verdere ideen ?

ennu die abit kt7a heb ik besteld voor 350 piek... en in pricewatch is ie overal duurder :D

• cryptapix
BOKKIE!!!!!! :) leuk da je er bent :) jah ik was eigenlijk al van plan 100mbits te kopen :) maar chello doet moeilijk over andere netwerk kaart :(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 07 februari 2001 15:01 schreef cryptapix het volgende:
BOKKIE!!!!!! :) leuk da je er bent :) jah ik was eigenlijk al van plan 100mbits te kopen :) maar chello doet moeilijk over andere netwerk kaart :(
heb je lancity modem??
dan gewoon helpdesk bellen als je de nieuwe netwerkkaart erin heb zitten
en zeggen dat je nieuwe PC heb en dat ze mac adres in de lancity moeten aanpassen, heb ik vorig weekend ook gedaan bij maat van me

• cryptapix
nee ik heb zon groene space modem :)
die lancity kwamen ze zomaar ineens smorgens om 8 uur wegjatten gvd stel chello flikkers
toen kreeg ik zon zwart blok 9terrayon) en nu heb ik weer een andere... niewste .. ook terayon d8 ik

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hoezo nou weer moeilijk ??? gewoon andere erin prakken en belen om te zeggen dat ze je inet moeten fixen

Verwijderd

hmmz ik heb een abit kt7a en ben er zelf niet echt blij mee, dusseh als jij er 1 wil, hebbuh?
en anders, neem die MSI

/me kan met veel moeite een 3D game spelen, maar meestal loopt et vast

In win2k dan

en aan de reacties op andere posts van mij hier merk ik dat ik niet de enige ben met dit probleem.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 07 februari 2001 20:42 schreef Scimitar het volgende:
hmmz ik heb een abit kt7a en ben er zelf niet echt blij mee, dusseh als jij er 1 wil, hebbuh?
en anders, neem die MSI

/me kan met veel moeite een 3D game spelen, maar meestal loopt et vast

In win2k dan

en aan de reacties op andere posts van mij hier merk ik dat ik niet de enige ben met dit probleem.
ik heb die MSI, en ik heb hetzelfde prob ook in W2K hoor scmitar ;(

Verwijderd

Ik heb een MSI K7T Pro 2A en heb ook probs onder win2k met mijn DVB-S (Digitale receiver voor sateliet) Als ik die opstart hangt mijn pc meestal... zo niet na een paar minuten wel....
Pagina: 1