Plextor PX-755SA niet herkend in Vista

Pagina: 1
Acties:

• StoicTundra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik heb vista op me computer geinstalleerd, alles werkt, mijn dvd brander wordt wel herkend en kan ook cdtjes/dvdtjes lezen. Ook met nero kan ik cd en dvdtjes branden.

Maar als ik in movie maker, of dvd maker, wil publiceren naar cd of dvd zegt hij dat er geen cd of dvd brander is gevonden. Ik heb al gekeken naar drivers enzo maar alles werkt verder gewoon perfect...

Iemand misschien een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je ook browsen via de programma's naar de desbetreffende drive? Of werkt dat ook niet?
En naar welke drive wil moviemaker iets publiceren?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• StoicTundra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04-2024
Outerspace schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:58:
Kan je ook browsen via de programma's naar de desbetreffende drive? Of werkt dat ook niet?
En naar welke drive wil moviemaker iets publiceren?
Hoe bedoel je of ik kan browsen naar de drive?... Hij staat wel in deze computer, als ik er een cd of dvd in gooi dan kan ik ook gewoon die cd gebruiken. Als ik er een lege cd in gooi en dan dubbel klik in deze computer zegt hij dat hij de cd niet kan lezen.

De DVDn brander staat in Deze Computerr aangegeven als DVD-rw-station (E:) en is tevens het enige dvd station, ik heb geen virtuele stations ofzo.

Movie maker detecteerd automatisch de cd/dvd brander maar zegt dat er geen is gevonden. Met Nero kan ik wel cdtjes en dvdtjes branden.