Toon posts:

los contact op printplaat van laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb nog een oude laptop (Compaq Evo N150) die niet meer fatsoenlijk oplaadt.
Probleem blijkt te zijn dat de er een los contactje zit op de plaats waar ik de adaptor in de laptop dien te pluggen.
Heb hem zelf een keer opengeschroefd en dit even goed aangedrukt en toen deed ie het weer ff, maar zal toch echt gesoldeerd of gelast moeten worden.
Dit durf ik zelf niet aan en daarom ben ik op zoek naar een winkel of privepersoon die dit zou kunnen in de omgeving Eindhoven.

Iemand info?

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
Och zo moeilijk is dat niet, koop een el-cheapo soldeerbout bij bouwmarkt met wat tin erbij
dan soldeer je dat zo weer vast ! Je hebt zelf al vastgesteld dat er iets loszit dus dan ben je ookwel handig genoeg om dat ff te solderen.

Desnoods met een beetje hulp van wat tweakerts.

[ Voor 38% gewijzigd door Puch-Maxi op 14-05-2007 15:08 ]

My favorite programming language is solder.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Let wel op dat je een soldeerbout met een DUN puntje koopt! Anders plak je alle pootjes aan elkaar...

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

anders een paperclip eromheen wikkelen.
heb je een heel mooi dun puntje ;)

dat ook nog eens flexibel is.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel een beetje verstand van computers en laptops, maar heb absoluut 2 linkerhanden en tril ook veel te veel om zelf te gaan solderen.
Vandaar dat ik dus op zoek ben naar een winkel of privepersoon die dit ff kan fixen. Probleem is dat de computerzaken waar ik tot op heden ben geweest geen laptops repareren.
Een eventueel adresje in Turnhout is ook welkom.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen veredelde telefoongids o.i.d.

GoT is er voor mensen die *zelf* willen tweaken. Als je daar geen zin in hebt, pak de Gouden Gids (editie Eindhoven of Turnhout)

En sowieso is Overige Hardware geen dumpbak. Vragen over solderen horen uiteraard in Elektronica

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.