Toon posts:

Aura Pied Pipers

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand deze speakers? Loop me al een tijdje rot te zoeken naar specs maar ik heb nog steeds niks kunnen vinden... Ze klinken in ieder geval :9~

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Foto's :).

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen DigiCam... :(
In ieder geval geen normale tweeters, maar een paar in een doosje naast elkaar gespannen ijzerdraadjes (of iets wat daar op lijkt), goeie midspeakers, en 2 bass speakers per tower (1m22 hoog), en het zijn open speakers... M'n buren zijn er niet blij mee, het is tot nu toe het beste geluid wat ik gehoord heb, maar vraag me toch een beetje af wat de specificaties nou zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf al wat gevonden: www.thepiedpiper.nl

Verwijderd

Ze zijn mij iets te zelfbouw :)
Haal die kap er maar eens af aan de bovenkant.. en de aansluitingen zijn ook niet echt van kwaliteit.
Kortom; ze zijn veel te duur voor de nieuwprijs. 2e hands moet je er niet meer dan 800 gulden voor betalen. Anders kan je je ze net zo goed in het handvaardigheid lokaal maken oid :P

Verwijderd

Topicstarter
Echt mooi zijn ze niet zonder de kap nee... En ik heb er 2e hands dus ook 800 voor betaald. Ik vind het zelf echt absoluut niet verkeerd klinken, en echt heel wat beter dan wat ik eerstehands voor rond de 1000 per 2 had kunnen krijgen...

Verwijderd

Aan te raden is wel om de luidsprekers in een ruimte te zetten met een recht dak, omdat met een schuin dak het open-systeem helemaal verstoord wordt

Verwijderd

ze zien er misschien gelikt uit, maar het geluid is echt bagger :-(

volgens de site is dit High End LOLOL

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 16:36 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
ze zien er misschien gelikt uit, maar het geluid is echt bagger :-(

volgens de site is dit High End LOLOL
Hoe kom je erbij dat het geluid 'echt bagger' is??? Ik heb toch zeker een aantal prijsklassen (voornamelijk Mission) speakers beluisterd in die zaak waar ik ze gekocht heb, maar deze kwamen er toch echt duidelijk als beter naar voren, en waren bovendien goed te betalen aangezien ze dus 2e hands zijn... Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak... En je hebt toch best wel een goeie versterker nodig om ze een beetje normaal aan te kunnen sturen (zit hier wel goed, een Yamaha DSP-A2070, ook 2e hands voor 800 erbij genomen).
Heb trouwens voordat ik ze kocht alleen maar zeer goeie dingen over deze speakers van bekenden die ze kenden gehoord.

Verwijderd

hi-end is geen norm. Al zetten ze op computerspeakertjes hi-end. Het geluid is wel bagger in vergelijking met de nieuwprijs, maar 2e hands prima te doen.En
je hebt toch best wel een goeie versterker nodig om ze een beetje normaal aan te kunnen sturen
Je hebt er juist helemaal niet zo'n dure/goeie versterker voor nodig, omdat de gevoeligheid heel hoog ligt. Ze zijn dus makkelijk aan te sturen met b.v. een yoko stereotje :r
Pagina: 1