Daar doen we 't toch voor Jelle

Vind 't persoonlijk ook wel wat hebben, maar de onderkanten zijn zwart en dat vind ik niet echt chique'jes. Of helemaal wit of helemaal antraciet pour moi, dus zodoende voor 'n 6224W gegaan!
15,4 of 14,1 inch ?
Je moet niet kijken naar 't formaat van het scherm, maar naar 't aantal pixels
14,1" en 15,4" met allebei 1440x900 pixels is echt niet zo anders hoor, de diagonaal verschilt 3 centimeter and that's it. Dus ChrisO z'n verhaal hoeft niet perse op te gaan, omdat 'n groter scherm niet altijd meer pixels betekend
Persoonlijk vind ik 14,1" net wat fijner meenemen dan 'n 15,4" en dat komt door 't lagere gewicht, doordat de laptop iets kleiner is, maar ik heb wel evenveels pixels als 15,4" Asussen met 1440x900 pixels! 1680x1050 is voor mij persoonlijk veelste veel, en ik wilde een 14,1 incher met 'n goede videokaart. Conclusie: Zepto Znote 6224W is de beste
Er komt 'n Asus aan als 't goed is met 'n ATI-graka die ook erg hoog scoort, maar of dat zeker is weet ik niet en m'n vorige laptop was ook 'n Zepto, die ik erg vlotjes en waarbij goede service verleend werd.

Tsjaa dat is inderdaad voor iedereen anders
De een wil 14,1" en 'n ander weer 15,4" of zelfs 17"
De een wil 'n normale resolutie op z'n scherm, een ander 'n ultrahoge resolutie and so on...
Stimmt

(of komt er toch stiekem een 6224 met HDMI?)
Daar is vrijwel echt nog niks over bekend, zou er niet vanuit gaan!
Achja...
@ Hieronder: En hier stonden al wat benchmarks voor de 8600M GT -->
kadoef
8800M past volgens mij nooit in 14,1 en 15,4 inch laptopjes net als de nVidia 79xx-serie niet past
and the memory clock has increased by 100MHz (from 700MHz to 800MHz) --> Looptie al bij Zepto!
[
Voor 6% gewijzigd door
CLB op 19-06-2007 00:32
]