Zepto Znote 6224W / 6625WD Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.876 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:51:
De gedachte erachter was dat ik een HDD later nog makkelijk kan upgraden.
Dus ik bezuinig liever op een HDD dan op de processor.

Correct me if I'm wrong !
Dat kan een prima gedachte zijn lijkt me, zo kun je later ook nog voor de hybride harddisk gaan als het wat blijkt te zijn. Ook een processor lijkt me wel up te graden van zo'n ding hoor, hoewel een harddisk wel het makkelijkst is denk ik.

Edit: is het al dinsdag? is het al dinsdag? is het al dinsdag?... dinsdag! dinsdag! nog 4 nachtjes slapen!! :P

[ Voor 10% gewijzigd door PowerSp00n op 15-06-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Nakebod

Nope.

Daar heeft ie weer gelijk in :)
En an sich kan je later die hdd weer goed gebruiken als externe hdd zonder extra stroom dingen.
Processor upgrade je wat minder makkelijk :D

+ je kan even de hdd benchmarks afwachten en straks echt de snelste nemen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-10 12:44

steveman

Comfortabel ten onder

Donstil schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:51:
[...]

ik heb hier op me normale Systeem de Z10 speakers staan,

die gaan ook lekker op me notebook straks als ik hem ergens mee naartoe neem (buiten zomer vakantie neem ik hem eigenlijk altijd mee als ik weg ga van huis) , Super boxen zijn dat en lekker makkelijk via usb
Maar dat is geen surroundsetje toch?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al nieuws over de 6625 serie en de lveringen hiervan? Want ik ga 16 juli naar amerika en heb dan wel zin in mijn laptop in het vliegtuig! Enne oja mijn bestelling is een week naar release geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal je hem wel binnen hebben, waarschijnlijk staat hij volgende week al voor je deur op de stoep te springen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
quote:
ejtraam schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:20:
[...]

Zet er dan ook even bij dat je zelf een Biosflash gedaan heb met een verkeerde Bios van een ander model,

Wanneer je een ander merk had gehad had je helemaal geen service meer gekregen. :*)

Joep
Zepto.nl

Dit gaat wel erg ver Joep, jij beschuldigt mij van het gebruiken van een verkeerde bios van een ander model? Sorry hoor, maar dat is dus gewoon niet waar.
Ik heb alleen van Zepto ftp uit het mapje van 6615 de bios gedownload, gebrand en geflashed.
Voordat jij mij van onzin beschuldigt zou ik graag willen weten welke bios ik dan volgens jou heb gebruikt.
En hebben al die andere mensen die precies hetzelfde probleem hebben als ik dus ook volgens jou een verkeerde bios gebruikt?
En waarom zou Zepto Denemarken zelf anders die bios versie van hun ftpserver hebben verwijderd?
Er dan ook nog met een smilie bijzetten dat ik uberhaupt blij mag zijn met service zegt mij genoeg.
Klanten die hun problemen hier op GoT posten worden wel vaker keihard afgezeken, ik kan me nog iemand herinneren met een toetsenbord waar hij 7 maanden op wachtte....

Hartelijk dank Joep, voor je bijdrage.
Sorry hoor, maar dat is toch geen manier van reageren van een medewerker van zepto? Zelfs als hij een verkeerde BIOS had geflashed, dan nog reageert ejtraam raar. En dat je nergens ander service zou krijgen zoals bij zepto is de reinste bullshit, andere bedrijven geven dan ook gewoon een nieuw moederbordje hoor, daarin is zepto dus echt niet zo "goed".

Ben professioneel en reageer niet als bedrijf zijnde op dit soort fora. Dit komt niet echt je geloofwaardigheid ten goede!

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ipazza schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:46:
[...]

Sorry hoor, maar dat is toch geen manier van reageren van een medewerker van zepto? Zelfs als hij een verkeerde BIOS had geflashed, dan nog reageert ejtraam raar. En dat je nergens ander service zou krijgen zoals bij zepto is de reinste bullshit, andere bedrijven geven dan ook gewoon een nieuw moederbordje hoor, daarin is zepto dus echt niet zo "goed".

Ben professioneel en reageer niet als bedrijf zijnde op dit soort fora. Dit komt niet echt je geloofwaardigheid ten goede!
Ik vind de directe communicatie met een bedrijf een flinke toegevoegde waarde hebben. Wat wel zo is, is dat werknemers van zo een bedrijf professioneel moeten blijven en op een fatsoenlijke manier moeten communiceren. Zo een beetje half lollig chatterig reageren met leuke smiley's staat imo een beetje raar.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar van de andere kant is dit gewoon een open forum waar iedereen lollig is en smilies gebruikt. Als er problemen zijn of als je iets proffesioneel wilt onderhandelen, doe het a.u.b. via email of per telefoon. Andere mensen worden hier anders onnodig geirriteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
steveman schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:53:
[...]

Maar dat is geen surroundsetje toch?
Klopt, maar een surroundsetje lijkt me overdreven op een laptop.
Z10 is super makkelijk via USB of 3,5mm en nog van goed kwaliteit ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[...]
Zakgeld was op ;)

Je hebt helemaal gelijk :) Zelf wil ik er wel 'n 200GB 7200rpm'ertje inhebben ofzo, komen eraan.
Zal wel 'n fortuin kosten en dan heb ik weer 'n externe 2,5" behuizing nodig maarja we will see :)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:50:
Is er al nieuws over de 6625 serie en de lveringen hiervan? Want ik ga 16 juli naar amerika en heb dan wel zin in mijn laptop in het vliegtuig! Enne oja mijn bestelling is een week naar release geplaatst!
Even 1 tel 't topic bijhouden en je hebt 't zo gevonden:
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:24:
UPDATE uit DENEMARKEN
6224 serie is gisteren in productie gegaan en loopt zoals gepland
6625 serie komt in 3 batches binnen in Denemarken de 1e 19 juni, de 2e 25 en de derde begin Juli.

Groeten,
Joep
Zepto.nl
Donstil schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:33:
[...]
Is inderdaad ook niet handig met meenemen! Ik vond 't geluid uit de 2 geintergreerde boxjes altijd al aardig relaxed.. Was gewoon lekker radio/ cd of 'n geluid van 'n game mee te luisteren, maar als ik m'n headset in de jack propte en die opzette, was 't werkelijk altijd ultrageil geluid! C&C III whiejaaa :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben op zoek naar een snelle stevige laptop waar redelijk op te gamen valt. Daarbij is mijn oog vooral gevallen op de Asus F3 serie en Zepto modellen. De specs van de laatste tevens hier besproken zijn natuurlijk fantastisch, daar betaal je ook voor, maar dan zit je kwa hardware de komende tijd goed! Toch wacht ik zelf liever even af tot er wat reviews en ervaringen zijn.

Op internet heb ik verschillende berichten gevonden van mensen die klagen over warmte problemen bij eerdere modellen. Nou geeft CLB hier aan dat dit absoluut niet het geval is, maar hij is wel erg positief over alles wat met zepto te maken heeft? Misschien gewoon een zeer enthousiaste gebruiker met goede ervaringen, maar ook moderator op het officiele zepto forum, dus vraag ik me af of er bijzondere belangen spelen in welke vorm dan ook.

Ook post hier een medewerker van zepto mee, ik weet niet hoe anderen dat zien, maar als medewerker van een bedrijf kritiek leveren op andere merken telkens als er iets negatiefs over zepto voorbij komt geeft mij niet het idee met een zuiver en sympathiek persoon te maken te hebben. Zeker als de ingenomen stelling zeer betwistbaar is komt het niet positief over.

Dit eerste contact met iemand van het bedrijf waar ik als arme student mogelijk een laptop aan wil schaffen doet mij twijfelen. Als het voortaan bij een eerlijke en min of meer objectieve manier van helpen en advies geven blijft maakt dat een veel betere indruk, in ieder geval op mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-10 12:44

steveman

Comfortabel ten onder

Donstil schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:33:
[...]

Ah ok, maar ik game ook nog regelmatig thuis aan m'n computertafel. Voor lans neem ik wel een headset mee :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
C&C III whiejaaa :+
Haha precies, ik ga er ook veel C&C3 op spelen (legaal toen gelijk gekocht maar door tijdgebrek nooit gedaan)

Dus als je iemand in de trein ziet met een 6224 en C&C3 erop ben ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 05:06:
Toch wacht ik zelf liever even af tot er wat reviews en ervaringen zijn.
Reviews en ervaringen zat van de vorige modellen:
Zepto Znote 6214W / 6314W
Zepto Znote 6214W / 6314W - Deel 2
Zepto Znote 6615WD Gamer
Zepto Znote 6615WD Gamer - Deel 2
Op internet heb ik verschillende berichten gevonden van mensen die klagen over warmte problemen bij eerdere modellen. Nou geeft CLB hier aan dat dit absoluut niet het geval is,
Ik geef niet aan dat het absoluut niet het geval is,
maar dat het bij mij nooit tot problemen heeft geleidt met artifacts door de warmte of iets in die trend :)
maar hij is wel erg positief over alles wat met zepto te maken heeft?
Voor de rest ben ik inderdaad zeer te spreken over m'n Zepto notebook en de service en dat spreek ik hier dan ook uit :) Ik wacht ook nog steeds op m'n zwarte US-toetsenbordje, zoals de meesten wel weten, vind ik ook niet erg relaxed, maarja om dat nou als enige minpunt te gebruiken? Als ik 'n vraag heb mail ik Zepto en krijg snelle en zorgvuldige antwoorden, toen ik er geweest ben werd ik vriendelijk ontvangen en werd me van alles uitgelegd, als ik 'n belletje geef idem dito. Voor de rest mag iedereen zelf weten wat hij ervan vindt, maar imho ben ik niet alleen maar 'erg positief' over alles van Zepto :+
Misschien gewoon een zeer enthousiaste gebruiker met goede ervaringen, maar ook moderator op het officiele zepto forum, dus vraag ik me af of er bijzondere belangen spelen in welke vorm dan ook.
Ik ben ooit aangesteld inderdaad op dat forum, heb er 3 dagen rondgehangen en toen is 't voor mij voorbij gegaan.. Alleen maar Duitsers die daar posten, dus van dat moderator is geen sprake meer ;) }:|

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 16-06-2007 12:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 22:43
[...]

Zakgeld was op ;)

nope heb je helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 19:40
Ik weet niet of de levering waarbij mijn Zepto zit de eerste levering van 6224W's is of dat er al eerder een levering komt. maar de zending waarbij mijn Zepto zit zal:
pas dinsdag Denemarken verlaten,
donderdag op z'n vroegst in Ijsselstein aankomen
en dus op z'n vroegst vrijdag, maar ik denk eerder de week daarop op maandag of dinsdag worden afgeleverd.
Zit hierbij ook jouw Zepto CLB en die van ene Jeroen...?
PowerSp00n schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:58:
[...]

Edit: is het al dinsdag? is het al dinsdag? is het al dinsdag?... dinsdag! dinsdag! nog 4 nachtjes slapen!! :P
en wat is er met dinsdag? dan beginnen zet met bouwen van je 6625WD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar hier lees ik ook altijd veel over notebooks, ook de Zepto's.
http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=1032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 05:06:
Toch wacht ik zelf liever even af tot er wat reviews en ervaringen zijn.
Zeer verstandig.
Op internet heb ik verschillende berichten gevonden van mensen die klagen over warmte problemen bij eerdere modellen. Nou geeft CLB hier aan dat dit absoluut niet het geval is, maar hij is wel erg positief over alles wat met zepto te maken heeft? Misschien gewoon een zeer enthousiaste gebruiker met goede ervaringen, maar ook moderator op het officiele zepto forum, dus vraag ik me af of er bijzondere belangen spelen in welke vorm dan ook.
You got a point ! :) CLB maakt niet bepaald een objectieve indruk, ik denk dus dat je zijn bevindingen inderdaad maar beter met een korreltje zout kan nemen (iemand die bij alles zegt dat het fantastisch is zonder de laptop nog ooit gezien te hebben, schrijf ik persoonlijk direct af).
Ook post hier een medewerker van zepto mee, ik weet niet hoe anderen dat zien, maar als medewerker van een bedrijf kritiek leveren op andere merken telkens als er iets negatiefs over zepto voorbij komt geeft mij niet het idee met een zuiver en sympathiek persoon te maken te hebben. Zeker als de ingenomen stelling zeer betwistbaar is komt het niet positief over.
Good point :)
Dit eerste contact met iemand van het bedrijf waar ik als arme student mogelijk een laptop aan wil schaffen doet mij twijfelen. Als het voortaan bij een eerlijke en min of meer objectieve manier van helpen en advies geven blijft maakt dat een veel betere indruk, in ieder geval op mij..
Een verkoper zal altijd proberen om jou zijn product in de maag te splitsen, dat is zijn werk.
De opmerkingen van "Joep" hebben bij mij nogal wat twijfels opgeroepen over BTO. Ik vind de manier waarop klanten publiekelijk worden af gezeken niet bepaald professioneel overkomen. Daarnaast verbaasd het me nogal dat "Joep" consequent bepaalde toezeggingen doen die op geen enkele manier uit hun algemene voorwaarden blijken. Er wordt gezegd dat een laptop dezelfde dag nog wordt gerepareerd, maar als dat werkelijk zo is zet dat dan gewoon in je algemene voorwaarden. Want de toezeggingen op dit forum zijn geen cent waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
chrisO schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:37:
Zit hierbij ook jouw Zepto CLB?
_/-\o_ :+ ;) >:) *O* _O- d:)b *; <+:) :Y
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:21:
You got a point ! :) CLB maakt niet bepaald een objectieve indruk, ik denk dus dat je zijn bevindingen inderdaad maar beter met een korreltje zout kan nemen (iemand die bij alles zegt dat het fantastisch is zonder de laptop nog ooit gezien te hebben, schrijf ik persoonlijk direct af).
Joei schrijf me maar af dan! Later heh _O- :w
Geef is 'n paar quotes dan waarin ik de nieuwe Zepto's fantastisch noem?
Heb 't over de laptop die ik ooit gekocht en 3 maanden gehad heb als laptop --> 6214W
Denk niet dat je helemaal doorhebt hoe ik tegenover Zepto sta ;) Goed merk,
maar andere merken aka BTO, Compal. Ahtec zijn zeer geduchte 'tegenstanders' :Y
CLB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:39:
Voor de rest ben ik inderdaad zeer te spreken over m'n Zepto notebook en de service en dat spreek ik hier dan ook uit :) Ik wacht ook nog steeds op m'n zwarte US-toetsenbordje, zoals de meesten wel weten, vind ik ook niet erg relaxed, maarja om dat nou als enige minpunt te gebruiken? Als ik 'n vraag heb mail ik Zepto en krijg snelle en zorgvuldige antwoorden, toen ik er geweest ben werd ik vriendelijk ontvangen en werd me van alles uitgelegd, als ik 'n belletje geef idem dito. Voor de rest mag iedereen zelf weten wat hij ervan vindt, maar imho ben ik niet alleen maar 'erg positief' over alles van Zepto :+
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:18:
[...]
Verder beoordeelt CLB de nieuwe Zepto 6624 niet omdat hij hem al in het echt gezien heeft, maar omdat hij de voorganger had en deze zowat hetzelfde is. Zo had ik de 6615WD, welke dezelfde behuizing heeft als de 6625WD. Dus als mensen dan wat vragen stellen als "hoe is de stevigheid" denk ik dat je die zonder de nieuwe laptops gezien te hebben toch al wel goed kunt beantwoorden.
:)

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 17-06-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:21:
[...]

Zeer verstandig.

[...]

[...]

Good point :)

[...]

Een verkoper zal altijd proberen om jou zijn product in de maag te splitsen, dat is zijn werk.
De opmerkingen van "Joep" hebben bij mij nogal wat twijfels opgeroepen over BTO. Ik vind de manier waarop klanten publiekelijk worden af gezeken niet bepaald professioneel overkomen. Daarnaast verbaasd het me nogal dat "Joep" consequent bepaalde toezeggingen doen die op geen enkele manier uit hun algemene voorwaarden blijken. Er wordt gezegd dat een laptop dezelfde dag nog wordt gerepareerd, maar als dat werkelijk zo is zet dat dan gewoon in je algemene voorwaarden. Want de toezeggingen op dit forum zijn geen cent waard.
Waarom roept het je twijfels op over BTO? Die kun je ook bij een hoop andere webshops kopen hoor.
Verder beoordeelt CLB de nieuwe Zepto 6624 niet omdat hij hem al in het echt gezien heeft, maar omdat hij de voorganger had en deze zowat hetzelfde is. Zo had ik de 6615WD, welke dezelfde behuizing heeft als de 6625WD. Dus als mensen dan wat vragen stellen als "hoe is de stevigheid" denk ik dat je die zonder de nieuwe laptops gezien te hebben toch al wel goed kunt beantwoorden. Verder wil ik nog zeggen dat als mensen `n nieuwe Zepto gaan bestellen ze goed moeten nadenken of ze een Slot in Drive willen. Die maakte bij mij aardig wat lawaai en na een tijdje kwamen de cd`s neit altijd even goed naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

chrisO schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:37:
en wat is er met dinsdag? dan beginnen zet met bouwen van je 6625WD?
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:01:
Ik heb met DenneD.nl gebeld voor wat info over die floptops en die zeiden dat ze maandag de 6224's op de post gingen doen.
Maar we gaan het zien, het gaat in ieder geval allemaal in de buurt komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
[b]JelleZwollenaar schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:18Verder wil ik nog zeggen dat als mensen `n nieuwe Zepto gaan bestellen ze goed moeten nadenken of ze een Slot in Drive willen. Die maakte bij mij aardig wat lawaai en na een tijdje kwamen de cd`s neit altijd even goed naar buiten.
Inderdaad, best niet kopen die slot in. Mijn slut in wil niet werken, behalve als ik boot me een dvd er in. Dan werkt die wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Best jammer is dat, want leek mijzelf ook 'n leuke feature!
Toen niet voor gekozen, omdat ik weleens 7cm cd'tjes gebruik die niet werken in 'n slot-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

crazyheinz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:25:
Inderdaad, best niet kopen die slot in. Mijn slut in wil niet werken, behalve als ik boot me een dvd er in. Dan werkt die wel :?
Proost! Neem er nog een zou ik zeggen :+ (doe ik ook). Maar om dat vraagteken nou bij mij weg te nemen en het even duidelijk te maken, slot-in (slut in voor jou :*)) is zo'n ding zonder lade die je cd op vreet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yepz :)

Afbeeldingslocatie: http://aycu12.webshots.com/image/6291/2001431825139737142_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu31.webshots.com/image/6470/2002091987250744045_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom je nu mee :P
Naja ik had zo'n ding in m'n desktop en dat was best een degelijke sl(o/u)t -in ;)

Aangezien de 6615 blijkbaar dezelfde behuizing heeft als de 6625, kan iemand wat mooie plaatjes posten?

Net voor 48 euri vista buisness geritseld met flinke studenten korting :D
Kreeg er ook een 64bit windows xp bij, weet iemand wat het verschil is tussen 32 en 64 bits OS'en?

Kom maar op met m'n 6625 >:) alles ligt hier klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
volgens mij is het over 2 dagen de 19e ... dan zouden de 6625WD's binnenkomen in denemarken ... dus dan zouden de 6224 en de 6625's gelijk gebouwd en gestuurd worden. toch?
:/

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 02:31:
Kom je nu mee :P
Naja ik had zo'n ding in m'n desktop en dat was best een degelijke sl(o/u)t -in ;)

Aangezien de 6615 blijkbaar dezelfde behuizing heeft als de 6625, kan iemand wat mooie plaatjes posten?

Net voor 48 euri vista buisness geritseld met flinke studenten korting :D
Kreeg er ook een 64bit windows xp bij, weet iemand wat het verschil is tussen 32 en 64 bits OS'en?

Kom maar op met m'n 6625 >:) alles ligt hier klaar :P
Kijk hier eens naar zou ik zeggen :)
http://www.hardware.info/...ver_Windows_Vista_64_bit/
Komt er vooral op neer dat 64Bit meer geheugen aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje!

voorlopig is 32 bits dus prima voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb hier ook 32 bit gedraait op m'n 6214W en ga 't ook op m'n 6224W gebruiken.
Had 2GB RAM geheugen en niet alle software-progs/ games ondersteunen al 64 bit dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is dat slotin echt zo slecht ? of is dat 1iemand die er problemen mee heeft

ik heb het namelijk besteld, omdat die normale laptop lades wel eens spontaan opengaan (nou athans bij mij dan wel eens)

Kan er trouwens iemand HighRes foto's posten van de 6214 ? (beetje duidelijke)

Release date staat nu weer op 26-6 als je nu besteld op de website, dus ben benieuwd wanneer wij hem gaan krijgen

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 17-06-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:18:
Waarom roept het je twijfels op over BTO? Die kun je ook bij een hoop andere webshops kopen hoor.
Klopt. Maar als je als een verkoop medewerker dit soort dingen in een forum gaat posten:
Wij garanderen niets wij doen ons best het dezelfde dag te fixen. BTO en Zepto klanten kunnen altijd bij ons langs in IJSSELSTEIN en in 9 van de 10 gevallen verlaten ze het pand met hun laptop probleem opgelost.
creer je bepaalde verwachtingen. Volgens mij kan het geen kwaad om nog eens te onderstrepen dat die service alleen is gebaseerd op goodwill. Als het puntje bij paaltje komt heb je geen poot om op te staan.
En dat blijkt wel ook vind ik, aan de ene kant wordt er gezegd 'onze service is fantastisch', maar heb je iets te klagen dan wordt je publiekelijk afgezeken. 8)7
Ik heb 5 jaar op een internet helpdesk gewerkt, dus ik heb mijn portie zeurende, schreeuwende, dreigende, boze, vervelende en domme klanten wel gehad O-) . Maar regel een is en blijft toch altijd: wat de klant ook doet blijf beleefd en beschuldig 'm nooit. En bovenal neem zelf het initiatief, met andere woorden een klant die 7 maanden op zijn batterij zit te wachten hoeft niet zelf te bellen om te weten hoe het er mee staat, maar behoord gewoon een keer in de week een telefoontje / mailtje van Zepto te krijgen waarin wordt uitgelegd wat het probleem is. Hadden ze dat gedaan, had die klant volgens mij nooit in dit forum gepost.

En ja verder staat deze uitspraak:
Wij kraken geen andere merken af maar gaan uit van onze eigen kracht. ;)
in schril contrast met deze:
Wanneer je een ander merk had gehad had je helemaal geen service meer gekregen. :*)
Verder beoordeelt CLB de nieuwe Zepto 6624 niet omdat hij hem al in het echt gezien heeft, maar omdat hij de voorganger had en deze zowat hetzelfde is.
Sorry dat ik het zeg hoor "maar zowat hetzelfde" zegt helemaal niets. Zeker niet in dit geval omdat de complete "infrastructuur is vernieuwd".
Het verschil bijvoorbeeld tussen de Dell D610 en D620 (opvolger) was een stuk kleiner dan tussen de nieuwe Zepto en zijn voorganger. Toch waren er bij die laatste in het begin behoorlijk wat klachten over het beeldscherm.
Zo had ik de 6615WD, welke dezelfde behuizing heeft als de 6625WD. Dus als mensen dan wat vragen stellen als "hoe is de stevigheid" denk ik dat je die zonder de nieuwe laptops gezien te hebben toch al wel goed kunt beantwoorden. Verder wil ik nog zeggen dat als mensen `n nieuwe Zepto gaan bestellen ze goed moeten nadenken of ze een Slot in Drive willen. Die maakte bij mij aardig wat lawaai en na een tijdje kwamen de cd`s neit altijd even goed naar buiten.
Kijk dat laatste noem ik wel weer nuttige informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:06:
[...]
Sorry dat ik het zeg hoor "maar zowat hetzelfde" zegt helemaal niets.
Zeker niet in dit geval omdat de complete "infrastructuur is vernieuwd".
O waarom dat dan wel.. Gaat immers ook over 'n oud model wat 'zowat hetzelfde' is :X

Voor de rest vroeg ik om dit:
CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:06:
Heb 't over de laptop die ik ooit gekocht en 3 maanden gehad heb als laptop --> 6214W
Maarja alles wat ik zeg, moet je met 'n korreltje zout nemen, is 't niet... :w
Donstil schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:01:
Kan er trouwens iemand HighRes foto's posten van de 6214 ? (beetje duidelijke)
1 tel de 2 topics over de 6214W doorgezocht kwam op dit uit:

Nog enkele reallife pics: -clickable-
Afbeeldingslocatie: http://aycu31.webshots.com/image/9910/2005976375650366474_rs.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu19.webshots.com/image/9458/2005903210050694639_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu04.webshots.com/image/10603/2005296333468623733_rs.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu38.webshots.com/image/12197/2005208736362129997_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu12.webshots.com/image/10731/2001890922177587575_rs.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu12.webshots.com/image/9011/2001857577107218737_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/12035/2005841267023730730_rs.jpgAfbeeldingslocatie: http://aycu17.webshots.com/image/10376/2000493042971568904_rs.jpgAfbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/9475/2005995045729464154_rs.jpg

Hier nog enkele links naar foto’s van GoTters: - Z e p t o -

Nog enkele shots van de Zepto website: -clickable-
Afbeeldingslocatie: http://aycu30.webshots.com/image/11989/2004461865329802787_rs.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu24.webshots.com/image/10983/2004437058971368735_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu32.webshots.com/image/11991/2004475548450386237_rs.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu21.webshots.com/image/12580/2004404991079211248_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu21.webshots.com/image/10380/2004856930231847245_rs.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/11052/2004824163817142855_rs.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 17-06-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:06:
Das een inkoppertje :) Komt ie *O* *O* *O*
drfrisbee schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:40:
Kortom, voor mij gaat ivm een half jaar buitenland waarschijnlijk de sony wereldwijde garantie (bijkopen voor slechts 50 euro :-( de doorslag geven, maar ik moet zeggen dat de verschillen mij enorm meevallen, had verwacht dat de zepto veel goedkoper zou zijn als de sony in een vergelijkbare opstelling...

CLB schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:44:
Komt ook vooral door het 'betere' scherm van de Zepto in de trend van 1680x1050 pixels!
Tussen de 6214W en de 6615WD Gamer, was er ook altijd 'n prijsverschil van 100,- dus ja..
Hoe weet jij dat dat scherm beter is dan het beeldscherm van Sony. Heb je ze gezien, getest, vergeleken?
Donstil schreef op maandag 28 mei 2007 @ 01:33:
nu was alleen mijn vraag,
Hoe zit het met de bouw kwaliteit van die dingen ? (ze zien er niet echt heel mooi uit op het plaatje)
CLB schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:12:
Bouwkwaliteit is goed te noemen vind ik zelf (anderen?)
Lekker klein en compact apparaatje, wat erg robuust aanvoelt imho.
Hoe kan jij oordelen over de bouwkwaliteit, heb je de laptop gezien, getest? Of zijn alle Zepto's even fantastisch?
amaze schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:10:
daarnaast schijnt het toetesenbord niet zo geweldig te zijn (zie eerste test).
CLB schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:15:
Das gewoon crap :) Is 't zelfde tobo als de 6615WD dus :O
Waar staat dat het toetsenbord identiek ie? Of heb je het toetsenbord ergens gezien?
CLB schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:34:
Sommigen willen nog wat reviews afwachten, sommigen wachten op de nieuwe 'features', sommigen hebben anderen alternatieven in hun hoofd en willen eerst nog alles goed uitzoeken en zo, dus ben
er eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel GoTters er nu daadwerkelijk al eentje besteld hebben... :9
Verder valt me op dat er wel erg vaak wordt gepolst (dmv een poll) of mensen al besteld hebben. Ben jij werkelijk zo benieuwd, of krijg je misschien een resellers percentage? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]

Sorry dat ik het zeg hoor "maar zowat hetzelfde" zegt helemaal niets. Zeker niet in dit geval omdat de complete "infrastructuur is vernieuwd".
Het verschil bijvoorbeeld tussen de Dell D610 en D620 (opvolger) was een stuk kleiner dan tussen de nieuwe Zepto en zijn voorganger. Toch waren er bij die laatste in het begin behoorlijk wat klachten over het beeldscherm.

[...]

Zoals ik al zij kan ik alleen oordelen over de behuizing e.d. Ook als bijv iemand vraagt hoe 1680 x 1050 eruit ziet, dan kan ik dat wel uitleggen a.d.v mijn ervaringen met de 6615. Ik doe verder ook nog geen uitspraken over Santa Rosa e.d., behalve van wat ik op internet heb gelezen. Maarja, we zijn gewoon allemaal benieuwd of we onze laptop volgende week krijgen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik kop terug, zit ook op voetbal :)
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:08:
[...]
Hoe weet jij dat dat scherm beter is dan het beeldscherm van Sony.
Heb je ze gezien, getest, vergeleken?
Ik heb het toch over 'betere' schermen tussen haakjes en in dezelfde zin over de resolutie.
Als je 'n beetje goed kunt interpreteren bedoel ik met 'betere' schermen, een hogere resolutie.

Je quote 't zelf zeg:
CLB schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:44:
Komt ook vooral door het 'betere' scherm van de Zepto in de trend van 1680x1050 pixels!
Tussen de 6214W en de 6615WD Gamer, was er ook altijd 'n prijsverschil van 100,- dus ja..
Hoe kan jij oordelen over de bouwkwaliteit, heb je de laptop gezien, getest?
Of zijn alle Zepto's even fantastisch?
Ging over m'n 6214W 8)7 Ik vraag nog aan 'anderen' hoe zij de bouwkwaliteit ervaren...
Waar staat dat het toetsenbord identiek ie? Of heb je het toetsenbord ergens gezien?
Waar staat dat...? Dat is zo :X Behuizingen zijn ook identiek.. maar waar dat staat weet ik niet :+
Verder valt me op dat er wel erg vaak wordt gepolst (dmv een poll) of mensen al besteld hebben.
Ben jij werkelijk zo benieuwd, of krijg je misschien een resellers percentage? :*)
3x gepost, omdat ik 't idd gewoon leuk vind om te weten hoeveel Zepto'ers er zijn ja :)
Als ik geld zou krijgen voor elke verkochte Zepto via the Gathering, kan Zepto dat
beter vragen als ze 'n bevestigings-mail sturen ofzo.. Iets in de trend van 'Hoe komt u bij Zepto?'
En dan had ik ook niet 20 mensjes op GoT aangesproken om 'n Zepto te gaan kopen 8)7

Voor de rest zie jij echt complotten die er niet zijn,
dus ik verwijs je naar: Opmerkelijke documentaire over 9/11 (Loose Change)

En that's it.. Als jij alles zo goed weet, maak jij toch leuke en nuttige topics O-)

@ Hieronder: Doesn't matter, weet je 't voor the next time ;) En 6224W pics:

Afbeeldingslocatie: http://aycu33.webshots.com/image/20632/2003711671748666797_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu07.webshots.com/image/19846/2003789259649843726_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu27.webshots.com/image/19906/2003726360919351039_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu34.webshots.com/image/18633/2003772338243546880_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/17648/2003774074891181778_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu20.webshots.com/image/17539/2002099419617742132_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/19174/2002011726919431631_rs.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 17-06-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:12:
[...]

[...]

[...]

sorry had ik niet gedaan

Ziet er toch wel mooi uit op deze plaatjes (vond de proto niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oew ziet er sjiek uit :D

maarja, dat was dus de real life 6124 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De 6124W bestaat niet :) Je hebt de 6214W en de 6224W ;)

De 6224W foto's van hierboven waren van de test-versies, qua uiterlijk is er niks aan veranderd.
Alleen had de test-versie nog 'n glare scherm en de definitieve versie heeft 'n non-glare scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:34:
De 6124W bestaat niet :) Je hebt de 6214W en de 6224W ;)

De 6224W foto's van hierboven waren van de test-versies, qua uiterlijk is er niks aan veranderd.
Alleen had de test-versie nog 'n glare scherm en de definitieve versie heeft 'n non-glare scherm!
Ik bedoelde de 6214 natuurlijk :)

tevens zien die 6224 plaatjes er ook kinky uit, op de aansluitingen na.
Die vind ik een te groot contrast vormen met de rest van de laptop, net alsof ze er zo even tussen gezet zijn en de afwerking zijn vergeten.

Maar ach, smaken verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dacht ik al ;) Audio-aansluitingen zijn wel verandert btw!
Check de foto's van de 6214W maar eens: zwart + zilver en de 6224W testversie: zwart + rood

In de definitieve versie is 't gewoon 'n zwarte 3,5 mm ingang en 'n zilveren 3,5 mm ingang :)

EDIT @ hieronder: Search-functie :/

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 17-06-2007 16:04 . Reden: cijfertje verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 10:12

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

Zit er nou geen DVI-aansluiting op de 6625WD? Zou toch een flink minpunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:53:
Dacht ik al ;) [small]Audio-aansluitingen zijn wel verandert btw!
Check de foto's van de 6214W maar eens: zwart + zilver en de 6624W testversie: zwart + rood
De 6624 bestaat toch niet? ;) je bedoeld zeker de 6625 ^^

de definitieve evrsie is dan inderdaad wel mooier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:02:
[...]
De 6624 bestaat toch niet? ;) je bedoeld zeker de 6625 ^^
Haha klopt, bedoelde de 6224W! En nu stop ik want, lijkt wel op 'n slow-chat en dat kan beter op MSN ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

Zit er nou al schot in die 12-cels batterij op de 15.4"? Het verschil voor mij tussen kiezen voor bto of kiezen voor zepto is de batterijduur; ik ben namelijk erg blij met de (monsterlijke) 12-cel batterij in mn huidige (monsterlijke) 15.4".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssj3gohan schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:04:
Zit er nou al schot in die 12-cels batterij op de 15.4"? Het verschil voor mij tussen kiezen voor bto of kiezen voor zepto is de batterijduur; ik ben namelijk erg blij met de (monsterlijke) 12-cel batterij in mn huidige (monsterlijke) 15.4".
voor zover ik weet kan je momenteel enkel een extra 6 cell bij bestellen (2 x 6 cell dan)
maar 1 x 12 cell heb ik nergens zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

WoBaDijk schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:11:
Voor de vragen over de 12 cell batterijen :)

Van Zepto:
De 12 cell komt de komende weken weer terug op de site.

Edit:
Ik zou het wel erg jammer vinden als de laptops pas weer in juli geleverd zouden worden. Dan zou ik hem niet voor mijn vakantie hebben :(
Wilde hem deze week gaan bestellen :(
Misschien toch de 6624 overwegen.
wel een hele tijd terug, maar dit bedoelde ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:53:

In de definitieve versie is 't gewoon 'n zwarte 3,5 mm ingang en 'n zilveren 3,5 mm ingang :)
gelukkig, dit vind ik ook een nadeel van die Compal IFL90, al die kleurtjes aan de zijkanten. Zepto maakt de laptop mooi af door alles zwart/wit/zilver te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ja lijkt me ook wel mooi 1kleur idd.

Wachten valt me met de dag zwaarder haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Houd zelf ook wel van strakke afwerkingen inderdaad :)
Heb altijd al design apparaatjes a la mobiele telefoon/ PDA's of mooi horloge (imho) en dergelijke :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:25:
Houd zelf ook wel van strakke afwerkingen inderdaad :)
Heb altijd al design apparaatjes a la mobiele telefoon/ PDA's of mooi horloge (imho) en dergelijke :o
alleen jammer van die lelijke zune >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
'Hee kraak de zune eens niet af

mijn bruine zune is toch wel erg strak hoor :P

@clb: ik snap wat je bedoeld,
Heb dus een zune omdat hij mooi strak is, en bv een nokia 8800 sirocco (kan niets maar wel erg mooi)
en mijn bestelde zune past daar prachtig bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

was maar een grapie, aangezien ik de zune ook erg graag wilde (heb ook veels te veel tijd in het zune forum rondgehangen :D)

Ik moet wel een mooie laptop, anders word ik gewoon uitgelachen op de IO faculteit van Delft :(

@Hieronder: Ik heb toen gekozen voor de iPod, dus geen behoefte aan een zune :) . En ik kom uit NH, dus ik zal op kamers moeten :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door MethodP op 17-06-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
MethodP schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:19:
[...]
alleen jammer van die lelijke zune >:) ;)
Oja en m'n Zune idd en m'n iPod shuffle 1st generation :9
Lelijk... Fucking awesome dude ;) Waarom denk je dat ik 'm heb haha :9
Donstil schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:09:
@clb: ik snap wat je bedoeld,
Heb dus een zune omdat hij mooi strak is, en bv een nokia 8800 sirocco (kan niets maar wel erg mooi)
En ik 'n SE W880i, meisterlijk design en ook nog is goede specs
MethodP schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:13:
was maar een grapie, aangezien ik de zune ook erg graag wilde (heb ook veels te veel tijd in het zune forum rondgehangen :D)

Ik moet wel een mooie laptop, anders word ik gewoon uitgelachen op de IO faculteit van Delft :(
Bestel je 'm toch via Marktplaats.nl, staan er genoeg...
Oewoewh IO in Delft, is dat niet die meisjesopleiding :9
Geintje dude, 'n vriendin van me doet IO in Delft..
(waar kom jij eigenlijk vandaan dan? Delft is 8km verderop pour moi)

@ Hieronder: Ga je gang ;) Of zal ik 'n modje attenderen op je 'stoere' post :)
Jaja en dan opeens editten heh :+ Als die vandeweek komt pff dan word ik echt gillend gek :'(
De 25e begint m'n tentamenweek, dus moet 'm dan nog 'n tijdje onberoerd laten qua installen en shit!

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 17-06-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zullen we een titel-change aanvragen naar 'Het grote pats hier met je gadgets-topic' ?

Of zullen we het gewoon hebben over de Zepto's. En dus vooral wachten totdat ze eindelijk eens bij iemand aankomen :Y)

[ Voor 41% gewijzigd door fsfikke op 17-06-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Hé, CLB, zit je soms op de TU? Dan ga ik nog misschien even langs om je zepto te bewonderen :-D

En wtf is er mis met zune? Tis een prima mediaspeler

En iedereen weet, IO'ers tellen niet mee in de maatschappij, alleen LR'ers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven

Ach joh maakt toch geen fuck uit, is toch lache

moeten onze tijd toch vullen tot we onze Zepto's hebben.

Ben benieuwd wie hem het eerste heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check de meizu miniplayer is :D
veel mooier dan Zune ;)
qua design mp3 spelers vind ik de oude mpio's nog altijd het mooist (de DMG bijvoorbeeld)

maarja, laten we het hebben over de zepto's, jeteje nog lang wachten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Noopz momenteel Universiteit van Leiden, aankomend schooljaar Hogeschool in Rotterdam :)
Ik woon 8km van Delft vandaan, dus als ik 'm heb kunnen we best keertje afspreken hoor, no problem!
ssj3gohan schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:45:
En iedereen weet, IO'ers tellen niet mee in de maatschappij, alleen LR'ers :-)
_O-
Wat heb je nou aan 'n miniplayer met z'n kleine schermpje :+

Zepto-schermpjes zijn leuk! 14,1 inchers met leuke reso's, 15,4 inchers met leuke reso's :)

@ Hieronder: Deal :)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 17-06-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:49:
Noopz momenteel Universiteit van Leiden, aankomend schooljaar Hogeschool in Rotterdam :)
Ik woon 8km van Delft vandaan, dus als ik 'm heb kunnen we best keertje afspreken hoor, no problem!
houd ik je aan! Als mn tentamens afgelopen zijn.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:49:

Wat heb je nou aan 'n miniplayer met z'n kleine schermpje :+
scheeld weer 20 kilo in vergeleiking met de Zune :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee gasten dan kom ik ook (als dat mag) pimpen ergens met onze zepto's

in woon in oud-beijerland dat is 10min met de auto van Rdam (zat op school in Rdam maar daar ben ik geslaagd voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:27:
Hee gasten dan kom ik ook (als dat mag) pimpen ergens met onze zepto's

in woon in oud-beijerland dat is 10min met de auto van Rdam (zat op school in Rdam maar daar ben ik geslaagd voor)
gefeliciteerd nog!
middelbaar onderwijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bedankt.

Ik heb ICT Media Beheer gedaan.

[ Voor 74% gewijzigd door Donstil op 17-06-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heeft niemand trouwens nog meer pics en/ of reviews van de 6224W en de 6625WD gevonden!?
Anders dan die nu in de TS gelinkt zijn:

Reviews 6224W:
Mobility Inside

Reviews 6625WD:
Personal Computer World
Laptopworld

@ Hieronder: Duits is goed te doen en van dat Deens kun je ook wel wat maken toch..
Anders doe je 't zo: Mobilty-inside in 't Engels --> ploepie
Staat btw een Engelse conclusie bij de Deense review :)

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 18-06-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, helaas niet.

jammer dat 66% van de reviews onleesbaar is :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar dit is een prototype toch ?

athans het scherm lijkt glare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes it is :)

@CLB;

thnx voor de vertaling link :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 18 juni 2007 @ 00:31:
Maar dit is een prototype toch ?
athans het scherm lijkt glare
Zei 't vanmiddag nog:
CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:34:
Zum Display kann ich an dieser Stelle nicht viel sagen, da das Display im Sample nicht dem Display entspricht, welches im Endprodukt stecken wird. Im Sample steckte ein sehr gut ausgeleuchtetes und kontrastreiches WXGA+ Glaretype Display mit der 1440x900 Auflösung.

Die Displays im finalen Produkt sollen gemäß 6224W-Datenblatt von Samsung gefertigt sein und folgendes bieten:

14,1" WXGA+ 1440x900
Reaktionszeit: 6ms
Kontrast: 550:1
Helligkeit: 330 cd/m²
Sichtwinkel in °: Oben/Unten/Rechts/Links 60/80/80/80

Der Displayhersteller kann aber auch je nach Verfügbarkeit variieren.

@ JewP: Your welcome, Deens-Engels of Deens-Nederlands lukt me niet zo 1 2 3 :9

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 18-06-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek wel een woordenboek ;)
Of nee beter nog, ik merk het wel als hij op m'n bureau staat :*)

6 Juli staat er op m'n order bevestiging voor de 6625 ...tik tak tik tak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, de 8600M GT's die zepto gebruikt, daar zit GDDR2 ram bij.
Stel dat ik er later GDDR3 ram van wil maken. (als dat uberhaubt al mogelijk is)
Is het dan een kwestie van een reepje vervangen, of moet ik dan een nieuwe 8600M GT erin zetten?

Daarnaast las ik nnog ergens een andere oplossing, het schijnt dat je dat GDDR2 ram naar de zelfde snelheid als GDDR3 ram kan overclocken, weten jullie daar iets vanaf en in hoevere is dat aan te raden?

Just curious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zet dat maar uit je hoofd ;)

Overklokken kan je doen, maar bij een laptop loop je dan al snel tegen hitteproblemen aan omdat je moeilijk een betere koeler er op kan zetten.

[ Voor 72% gewijzigd door fsfikke op 18-06-2007 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:07:
Zet dat maar uit je hoofd ;)

Overklokken kan je doen, maar bij een laptop loop je dan al snel tegen hitteproblemen aan omdat je moeilijk een betere koeler er op kan zetten.
hehe ik was er al bang voor.

Grats met je VWO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:10:
[...]

hehe ik was er al bang voor.

Grats met je VWO ;)
Thnx :)

Dat geheugen vervangen gaat niet omdat het totaal verschillende types zijn. Je kan het vergelijken met DDR2 geheugen in een DDR1 moederbord slaan met een hamer, misschien past het uiteindelijk, maar werken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij het zegt ;)

Dan zal ik het maar moeten doen met GDDR2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
@zepto nederland
oi!!
Joepke!!
*zwaait* :w

ha ...ha ... wat heb je gelachen op dit forum om ons te zien balen van de nog niet ontvangen laptops (die je vast al weken op je plank hebt staan). Ondertussen neemt de kwaliteit van de posts af hier (neem deze als voorbeeld) en ik maak jou daarvoor verantwoordelijk ;) .

tis leuk geweest! }:|
opsturen die handel!

[ Voor 23% gewijzigd door Damien_psi op 18-06-2007 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ stock @ 513/1026/400:

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/3306/benchzw5.jpg

OC @ 702/1404/450

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/1279/bench2dw8.jpg

In Aquamark, scheelt 't ook maar liefst 10 punten:
Aquamark unclocked = 87.153
Aquamark @ 702/1404/450 = 97.641

Bron

@ Hieronder: Lijkt me ook niet 1 2 3 gezond, maar 'oppompen' kan dus wel :9

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 18-06-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Nakebod

Nope.

Dat is een best wel hoge overclock als je het mij vraagt :D
Alleen ik zou het niet zo heel erg snel doen met een laptop, al helemaal niet als ie zo nieuw is :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

CLB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:12:
[...]

Nu ik hem naast de 6224 zet.. moet ik heel eerlijk bekennen dat ik de 6214 toch wel mooier vind. Maar helaas is deze gebruikt niet meer te vinden hier op de GoT :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Alleen om de zilveren rand van de 6224W? :9
Hoe bedoel je 'gebruikt niet meer te vinden op GoT'!?

Dan wijk je toch uit naar Marktplaats...
Staat er nog eentje die voor 'n euro'tje of 1000,- wel te krijgen moet zijn:

14,1" WXGA 1280 x 800Intel
Core 2 Duo T7200 2,00 GHz
nVidia GO 7600 512MB
2 x 1024MB DDR2 - 667MHz in Dual Channel
Sony DVD+-RW Dual Layer brander
80 GB @ 7200 rpm
Intergrated Bluetooth
Intel PRO high-speed Wi-Fi

@ Hieronder: Is 'n soort matte kleur... Persoonlijk denk ik dat 't goed zal staan
bij m'n muis: VX Revolution en m'n externe HD behuizing: X Craft USB2.0 / eSATA (RX-3SB)

[ Voor 97% gewijzigd door CLB op 18-06-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
@hierboven copy cat! ;) ook al een VX revolution :)

Zo'n zilveren rand is ook niet alles...gelukkig is de zilveren rand van de 6224W niet zoals die zilveren rand die je op veel (Yuck!!!) Nokia telefoons ziet....verhoogt het bling bling gehalte met 400% en het daarbij behorende "kijk ik ben een 16 jarige MTV kijkende puber met een cool mobieltje"...

[ Voor 9% gewijzigd door chrisO op 18-06-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Y_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 16:39
Een vraagje:
'k heb verleden week eindelijk mijn BE-keyboard ontvangen, maar ik ben
blijkbaar mijn handleiding kwijt waarin staat hoe ik een keyboard met vervangen...

Heeft iemand hier deze nog ergens staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb 'm nog wel :)
Moet je me even mailen ofzo (mail staat in m'n profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zepto Znote 6324W staat online

Afbeeldingslocatie: http://aycu32.webshots.com/image/19831/2003061570457312769_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/19164/2003024498790249207_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu37.webshots.com/image/18636/2003059309610742398_rs.jpg
-clickable-

Configuraties en prijzen worden (neem ik aan) nog aangepast, dus laten we niet schreeuwerig gaan doen met 'dit kan niet' 'dat klopt niet' 'zus en zo' 'blaat en blaat' om dit topic 'n beetje leuk te houden ;)

Zal 'm vandeweek toevoegen aan de TS met pics en linkjes :)

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 18-06-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oei had ik maar een witte besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de graphics op de doos zijn wel een stuk mooier geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:09:
Oei had ik maar een witte besteld
Je kan nog steeds je bestelling ongedaan maken hoor. Het is kopen op afstand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind wit er echt wel strakker uitzien :) lijkt op een apple design

Ik wil nu echt een 6324W halen maar iets in me achterhoofd zegt dat ik er spijt van ga krijgen als ik een 14inch haal.
Kan ik beter een 15inch halen ? Ben van plan om de laptop gewoon in de woonkamer te gebruiken en af en toe naar vrienden mee te brengen maar ik ga er voornamelijk op gamen natuurlijk. 15,4 of 14,1 inch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:51:

Ik wil nu echt een 6324W halen maar iets in me achterhoofd zegt dat ik er spijt van ga krijgen als ik een 14inch haal.
Kan ik beter een 15inch halen ? Ben van plan om de laptop gewoon in de woonkamer te gebruiken en af en toe naar vrienden mee te brengen maar ik ga er voornamelijk op gamen natuurlijk. 15,4 of 14,1 inch ?
ik zeg 15,4 inch .... maar wie ben ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 23:10

Iwes

Blaat

silmaril8 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:15:
[...]

Je kan nog steeds je bestelling ongedaan maken hoor. Het is kopen op afstand....
Geld niet voor op maat gemaakte producten ;)

* Iwes meld zich!
Ben op zoek naar een laptop waarmee ik met Maya, Photoshop en Avid aan de slag kan zonder dat hij daar moeilijk over doet. Heb liever de 6224, maar omdat ik minstens een DVI aansluiting wil hebben voor m'n Eizo scherm ( :9~ ) moet ik denk ik wachten op de geupdate 6625 (of komt er toch stiekem een 6224 met HDMI?)

Augustus/september duurt nog lang ;(

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Damien_psi schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:54:
[...]

ik zeg 15,4 inch .... maar wie ben ik 8)7
Als je enkel op de native resolutie wilt gamen...dan is de 6224W de beste keuze...aangezien die een iets lagere resolutie heeft en daardoor een iets hogere framerate zal halen in vergelijking met de 6625WD op native resolutie. maakt het voor jouw niet uit of je op een niet native resolutie speelt...neem dan de 6625WD...iets groter beeld en hogere resolutie...alhoewel de lettertjes wel erg klein worden...
Maar als je op een losse monitor gaat gamen...dan maakt het weinig uit...dan ligt het er maar aan of je misschien een tv-kaart wilt, hogere resolutie voor windows applicaties handig vind....of welke je mooier vindt...

[ Voor 16% gewijzigd door chrisO op 18-06-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
silmaril8 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:15:
[...]

Ik zeg niets af, zwart is ook mooi (en die heb ik sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de lelijke speakertjes vallen bij die witte helaas nog meer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:14:
Zo, de graphics op de doos zijn wel een stuk mooier geworden :)
Daar doen we 't toch voor Jelle ;)
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:51:
Vind 't persoonlijk ook wel wat hebben, maar de onderkanten zijn zwart en dat vind ik niet echt chique'jes. Of helemaal wit of helemaal antraciet pour moi, dus zodoende voor 'n 6224W gegaan!
15,4 of 14,1 inch ?
Je moet niet kijken naar 't formaat van het scherm, maar naar 't aantal pixels ;)
14,1" en 15,4" met allebei 1440x900 pixels is echt niet zo anders hoor, de diagonaal verschilt 3 centimeter and that's it. Dus ChrisO z'n verhaal hoeft niet perse op te gaan, omdat 'n groter scherm niet altijd meer pixels betekend ;)
Persoonlijk vind ik 14,1" net wat fijner meenemen dan 'n 15,4" en dat komt door 't lagere gewicht, doordat de laptop iets kleiner is, maar ik heb wel evenveels pixels als 15,4" Asussen met 1440x900 pixels! 1680x1050 is voor mij persoonlijk veelste veel, en ik wilde een 14,1 incher met 'n goede videokaart. Conclusie: Zepto Znote 6224W is de beste ;)
Er komt 'n Asus aan als 't goed is met 'n ATI-graka die ook erg hoog scoort, maar of dat zeker is weet ik niet en m'n vorige laptop was ook 'n Zepto, die ik erg vlotjes en waarbij goede service verleend werd. :)
Damien_psi schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:54:
[...]
Ik zeg 15,4 inch .... maar wie ben ik 8)7
Tsjaa dat is inderdaad voor iedereen anders :)
De een wil 14,1" en 'n ander weer 15,4" of zelfs 17"
De een wil 'n normale resolutie op z'n scherm, een ander 'n ultrahoge resolutie and so on...
Iwes schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:00:
[...]
Geld niet voor op maat gemaakte producten ;)
Stimmt :)
(of komt er toch stiekem een 6224 met HDMI?)
Daar is vrijwel echt nog niks over bekend, zou er niet vanuit gaan!
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:30:
de lelijke speakertjes vallen bij die witte helaas nog meer op :(
Achja... :9

@ Hieronder: En hier stonden al wat benchmarks voor de 8600M GT --> kadoef
8800M past volgens mij nooit in 14,1 en 15,4 inch laptopjes net als de nVidia 79xx-serie niet past ;)
and the memory clock has increased by 100MHz (from 700MHz to 800MHz) --> Looptie al bij Zepto!

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 19-06-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
De Nvidia 8700M is ook officieel aangekondigt. http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3762

Maar het lijkt meer een OC versie van de 8600M, alleen de speeds zijn wat omhoog gekrikt (geen extra stream procs ofzo). Dus ik denk dat de 8600M ook wel wat overclock potentiaal heeft. Alleen moet de Zepto behuizing een beetje goed warmte afvoerend zijn. Ben benieuwd wanneer de 8800M komt en in de Zepto's verschijnt :*)

EDIT:
En volgens deze website (geruchten) moeten we de 8800M binnen een maand verwachten:
http://forum.notebookrevi...?t=131379&highlight=8800m

[ Voor 24% gewijzigd door mickezzz op 19-06-2007 00:47 ]

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de grafische kaarten in de Zepto's eigenlijk upgradebaar?
(het eventuele hitteprobleem daar gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

CLB schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:49:
Alleen om de zilveren rand van de 6224W? :9
Hoe bedoel je 'gebruikt niet meer te vinden op GoT'!?

Dan wijk je toch uit naar Marktplaats...
Staat er nog eentje die voor 'n euro'tje of 1000,- wel te krijgen moet zijn:
Jawel maar ik koop zo'n duur geval toch liever van een mede-tweaker dan van een compleet onbekende via marktplaats.nl :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
tazzman schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:38:
[...]
Jawel maar ik koop zo'n duur geval toch liever van een mede-tweaker dan van een compleet onbekende via marktplaats.nl :)
Why? 2 maanden oud dus dat is relaxed... Zou 'm eerder van 'n lompe Nederlander kopen die er 2x mee heeft geinternet, dan van 'n Tweaker die 'm heeft gebruikt als hitteschild en paraplu voor op z'n fiets! Ik heb de mijne na 3 maanden verkocht en was er altijd heel voorzichtig mee, geen rare software geinstalleerd en nooit meegenomen en dergelijke. Die gozer die 'm heeft gekocht pff wat die er allemaal mee doet joh begrijp ik echt niet. Dit qua software, dat qua software, dit toetsje zo, bios geflashed naar dit, drivers dat, meegenomen naar zus, meegenomen naar zo... Vind 't nog steeds zonde >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 01:54:
zijn de grafische kaarten in de Zepto's eigenlijk upgradebaar?
Noopz ;) Hebben geen MXM-mogelijkheden... alhoewel dat over de 6615WD nog twijfelachtig is!
Aangezien de 6625WD dezelfde body heeft en dergelijke is 't daarbij nog twijfelachtiger :o

[ Voor 76% gewijzigd door CLB op 19-06-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, het is dinsdag. Zou iemand vandaag als eerste z'n zepto in ontvangst mogen nemen? Let's hope so :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
CLB schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:39:
[...]
Noopz ;) Hebben geen MXM-mogelijkheden... alhoewel dat over de 6615WD nog twijfelachtig is!
Aangezien de 6625WD dezelfde body heeft en dergelijke is 't daarbij nog twijfelachtiger :o
leuk die upgrade mogelijkheid van een MXM-videokaart in een laptop. Het enige probleem is dat je die krengen nergens los kunt kopen als consument! Misschien dat je er een zou kunnen los peuteren bij een leverancier. Maar ga er maar van uit dat MXM alleen maar bedoeld is als een mooi verkoop argument: "Deze laptop bevat een upgradeable MXM-videokaart".
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:42:
hey, het is dinsdag. Zou iemand vandaag als eerste z'n zepto in ontvangst mogen nemen? Let's hope so :)
Die van CLB, ene Jeroen en mij gaan vandaag op reis... van Denemarken naar Ijsselstein wel te verstaan...

[ Voor 51% gewijzigd door chrisO op 19-06-2007 10:47 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een ervaringtopic, graag niet gebruiken als (slow)chat