Toon posts:

Zijkanten website meelaten lopen met content

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben een website aan het maken die bestaat uit verschillende divs

Nu wil ik de div aan de zijkant de menu divs altijd net zo groot hebben als de hoogte van het content div. nu heb ik google en tweakers al afgezocht naar een mogelijke oplossing maar kan zo snel geen oplossing vinden. Zijn er hier personen die er meer van weten

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zoeken op 't internet naar faux columns zal je vast wel op weg helpen ;)

Ik wil je ook vragen om Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy eens rustig en goed door te lezen. Ik mis nl. een hoop dingen aan je post :)

[ Voor 54% gewijzigd door BtM909 op 14-05-2007 13:44 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Dat is niet mogelijk. De term die BtM909 je geeft is inderdaad waar je moet zal moeten zoeken. Het werkt heel simpel, de kolommen worden gemaakt door een achtergrond afbeelding die op een div er om heen staat. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het idee begrepen
en het werkt wel maar hoe zorg ik er nu voor dat de bottem div aansluit op de content want die bepaald nu eigenlijk de grote van het faux div.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:41

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

De kleine divs voor de zijkanten in je main div plaatsen, en dmv padding en float ze goed positioneren.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Topicstarter
het plaatsen is het probleem niet ik moet er alleen voor zorgen dat de hoogte van de content div in het midden altijd tot aan de bottom blijft. hoe kan ik hier voor zorgen ?

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zoek op 100% height in dit forum of google en je zal je oplossing meteen vinden :^)
Pagina: 1