Ik heb sinds ongeveer anderhalf jaar een xbox staan met enkele spellen daarbij. Na lange tijd eindelijk weer eens willen spelen maar ik loop tegen een probleem aan.
Het spel Project Gotham Racing 2 werkt niet als ik deze er in stop. De cd spint even op en stopt dan weer. Op de cd zitten geen krassen ofzo. Gooi ik vervolgens Burnout 4 of DOA2 er in dan werken deze zonder enig probleem.
Alle spellen zijn origineel, xbox is wel omgebouwd. Wat zou ik hier aan kunnen doen?
Binnen XBMC kan ik wel op de PGR2 spelcd browsen.
edit @ reacties hier onder: klopt heb ik al een TR voor gemaakt, graag inhoudelijk reageren
Het spel Project Gotham Racing 2 werkt niet als ik deze er in stop. De cd spint even op en stopt dan weer. Op de cd zitten geen krassen ofzo. Gooi ik vervolgens Burnout 4 of DOA2 er in dan werken deze zonder enig probleem.
Alle spellen zijn origineel, xbox is wel omgebouwd. Wat zou ik hier aan kunnen doen?
Binnen XBMC kan ik wel op de PGR2 spelcd browsen.
edit @ reacties hier onder: klopt heb ik al een TR voor gemaakt, graag inhoudelijk reageren
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 14-05-2007 13:24 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.