Werkbalk kwijt (Office for Mac)

Pagina: 1
Acties:

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:16
Ik heb een probleem met Word 2004 for Mac. Ik ben 1 van mijn werkbalken kwijt (Standaard werkblak, met zoom e.d.).
Opnieuw uit- en aanvinken brengt hem niet terug.
Nou ben ik er door mijn screensaver (alle actieve vensters gaan zweven over je beeld (Fenetres Volantes)) achter gekomen dat de werkbalk zich onder de menubalk bevind.
Heeft emand enig idee hoe ik de werkbalk weer in mijn 'actieve' beeld kan krijgen?
Ik heb het al geprobeerd met een tooltje dat je menubalk verbergt (Menufela) maar daar krijg ik mijn menubalk niet verborgen in Word.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt kijken of een reset van de werkbalken wat uithaalt. Dit doe je via View > Toolbars > Customize Toolbars / Menus... en dan Reset. Wat je ook kunt proberen is de voorkeuren van Word weg te gooien. Die kun je vinden onder ~/Bibliotheek/Preferences/Microsoft/com.microsoft.Word.prefs.plist

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:16
Daedalus schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:23:
Je kunt kijken of een reset van de werkbalken wat uithaalt. Dit doe je via View > Toolbars > Customize Toolbars / Menus... en dan Reset. Wat je ook kunt proberen is de voorkeuren van Word weg te gooien. Die kun je vinden onder ~/Bibliotheek/Preferences/Microsoft/com.microsoft.Word.prefs.plist
Bedankt! Het weggooien van de voorkeuren heeft het opgelost! :)
Reset had ik al geprobeerd, dit had geen effect.