Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ik ben absoluut geen expert in AMD K7 cores (heb er zelf slechts een paar onder handen gehad, niet veel mee gewerkt verder), maar zover ik zie zit het verschil tussen Thornton en Thoroughbred in een voltageverschil van 0,1 volt. De PDF van Epox heeft een aparte kolom voor Thoroughbred modellen die oa een 2200+ model bevat. De 'normale' Athlon XP modellen gaan slechts tot 2100+. Als ik die tabel strikt opvat is het dus niet mogelijk. Helaas kan ik je zo 1-2-3 ook niet verder helpen, informatie hierover is vrij lastig te vinden
.

Dat klopt, ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee over de uitwisselbaarheid van een thornton core en een thoroughbred core. Bovendien is het me een raadsel waarom dit moederbord de snelheden van 1900 en 2200+ (tb) wel ondersteund maar de rest niet. Of waarom een AMD athlon 1400mhz (proefondervindelijk bewezen
) niet werkt...
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Het is de VIA KL133A chipset, met 133 Mhz FSB. Met een multipleier van 13x en fsb van 133 Mhz, krijg je ongeveer 1730 Mhz als antwoord. Je kan iedere core er in doen, dat gaat wel lukken. Voltage is ook geen probleem, de Athlon is ongeveer 1,7V Thorthon 1,6V.