Toon posts:

windows 2000 swap file_error

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na een foute ghost operatie geeft het systeem de volgende problemen, na ctrl alt del aanmelding, melding: "swap is beschadigd of niet aanwezig" of iets dergelijks, en komt weer terug bij het inlogscherm. Eigenlijk zoek ik iets waarmee ik de swap kan aanpassen of terugzetten, alle mogelijkheden via veilige modus en dergelijke heb ik geprobeerd niets help. Wie weet hier een goeie oplossing voor?
Welk kloonprogramma kan ntfs5 partities aan?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ghost 6.5 kan het gewoon aan. Dat doe ik met enige regelmaat. Er is denk ik iets fundamenters mis. Wat als je je swapfile sloopt, dan maakt W2K hij gewoon een nieuwe aan.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 14:22 schreef Ortep het volgende:
Ghost 6.5 kan het gewoon aan. Dat doe ik met enige regelmaat. Er is denk ik iets fundamenters mis. Wat als je je swapfile sloopt, dan maakt W2K hij gewoon een nieuwe aan.
delete het gewoon en maak gewoon een nieuwe aan, wat voor nut heeft het nou om voor een spawfile moeite te doen ?? of begrijp ik niet goed wat je bedoeld ?

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 12:19
Hoe komen jullie aan Ghost 6.5?
Ik heb momenteel een oudere ghost die niet werkt onder NT/2000; 'k zou graag eentje willen hebben die het ook in W2K doet ;(

Whoo-ah.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 07 februari 2001 14:34 schreef gavro_g het volgende:
Hoe komen jullie aan Ghost 6.5?
Kopen?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• omitz
  • Laatst online: 18-05 20:32
juist! :);)>:):9~

of zet je image nog eens terug, misschien was het een 'moments'fout.

Ghost kan gewoon ntfs aan, ik zet wekelijks mijn w2kntfs partitie terug... (ja ik loop meestal enorm te kutten met shareware software...>:))

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Pagina: 1